شادجو, نرگس, ساروخانی, باقر, نوابخش, مهرداد. (1398). بررسی جامعه شناختی تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان زن سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در مصرف کالای خانگی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 10(40), 1-18.
نرگس شادجو; باقر ساروخانی; مهرداد نوابخش. "بررسی جامعه شناختی تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان زن سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در مصرف کالای خانگی". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 10, 40, 1398, 1-18.
شادجو, نرگس, ساروخانی, باقر, نوابخش, مهرداد. (1398). 'بررسی جامعه شناختی تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان زن سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در مصرف کالای خانگی', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 10(40), pp. 1-18.
شادجو, نرگس, ساروخانی, باقر, نوابخش, مهرداد. بررسی جامعه شناختی تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان زن سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در مصرف کالای خانگی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1398; 10(40): 1-18.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب