بیگ مرادی, رضا, روستا, علیرضا, دشمن زیاری, اسفندیار. (1399). ارائه مدل بازاریابی شخصیت برند به‌منظور افزایش وفاداری مشتریان در مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: جزیره کیش). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11(43), 223-240.
رضا بیگ مرادی; علیرضا روستا; اسفندیار دشمن زیاری. "ارائه مدل بازاریابی شخصیت برند به‌منظور افزایش وفاداری مشتریان در مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: جزیره کیش)". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11, 43, 1399, 223-240.
بیگ مرادی, رضا, روستا, علیرضا, دشمن زیاری, اسفندیار. (1399). 'ارائه مدل بازاریابی شخصیت برند به‌منظور افزایش وفاداری مشتریان در مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: جزیره کیش)', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11(43), pp. 223-240.
بیگ مرادی, رضا, روستا, علیرضا, دشمن زیاری, اسفندیار. ارائه مدل بازاریابی شخصیت برند به‌منظور افزایش وفاداری مشتریان در مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: جزیره کیش). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1399; 11(43): 223-240.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب