گرجین پور, فاطمه, برزگر, مجید. (1401). اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر تنظیم شناختی هیجان و استرس تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 13(49), 105-118. doi: 10.30495/jzvj.2021.26917.3458
فاطمه گرجین پور; مجید برزگر. "اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر تنظیم شناختی هیجان و استرس تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 13, 49, 1401, 105-118. doi: 10.30495/jzvj.2021.26917.3458
گرجین پور, فاطمه, برزگر, مجید. (1401). 'اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر تنظیم شناختی هیجان و استرس تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 13(49), pp. 105-118. doi: 10.30495/jzvj.2021.26917.3458
گرجین پور, فاطمه, برزگر, مجید. اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر تنظیم شناختی هیجان و استرس تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1401; 13(49): 105-118. doi: 10.30495/jzvj.2021.26917.3458


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب