شیرمحمدی, یزدان, برادران, مراد, نصیری هند خاله, اسماعیل, کمالی سروستانی, آمنه. (1403). بررسی عوامل مؤثر بر رفاه الکترونیکی مشتریان زن بر خرید از برندهای فروشگا‌ه‌های الکترونیک در زمان بحران‌های پاندمیک. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 15(58), 1-16. doi: 10.30495/jzvj.2024.31013.3903
یزدان شیرمحمدی; مراد برادران; اسماعیل نصیری هند خاله; آمنه کمالی سروستانی. "بررسی عوامل مؤثر بر رفاه الکترونیکی مشتریان زن بر خرید از برندهای فروشگا‌ه‌های الکترونیک در زمان بحران‌های پاندمیک". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 15, 58, 1403, 1-16. doi: 10.30495/jzvj.2024.31013.3903
شیرمحمدی, یزدان, برادران, مراد, نصیری هند خاله, اسماعیل, کمالی سروستانی, آمنه. (1403). 'بررسی عوامل مؤثر بر رفاه الکترونیکی مشتریان زن بر خرید از برندهای فروشگا‌ه‌های الکترونیک در زمان بحران‌های پاندمیک', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 15(58), pp. 1-16. doi: 10.30495/jzvj.2024.31013.3903
شیرمحمدی, یزدان, برادران, مراد, نصیری هند خاله, اسماعیل, کمالی سروستانی, آمنه. بررسی عوامل مؤثر بر رفاه الکترونیکی مشتریان زن بر خرید از برندهای فروشگا‌ه‌های الکترونیک در زمان بحران‌های پاندمیک. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1403; 15(58): 1-16. doi: 10.30495/jzvj.2024.31013.3903


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب