احمدی, مجید, روستا, علیرضا, قره داغی, زهرا. (1403). ارزیابی تاثیر دینداری و آگاهی از مُد بر قصد خرید محصولات حجاب زنان جامعه ایرانی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 15(58), 65-78. doi: 10.30495/jzvj.2024.31960.4024
مجید احمدی; علیرضا روستا; زهرا قره داغی. "ارزیابی تاثیر دینداری و آگاهی از مُد بر قصد خرید محصولات حجاب زنان جامعه ایرانی". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 15, 58, 1403, 65-78. doi: 10.30495/jzvj.2024.31960.4024
احمدی, مجید, روستا, علیرضا, قره داغی, زهرا. (1403). 'ارزیابی تاثیر دینداری و آگاهی از مُد بر قصد خرید محصولات حجاب زنان جامعه ایرانی', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 15(58), pp. 65-78. doi: 10.30495/jzvj.2024.31960.4024
احمدی, مجید, روستا, علیرضا, قره داغی, زهرا. ارزیابی تاثیر دینداری و آگاهی از مُد بر قصد خرید محصولات حجاب زنان جامعه ایرانی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1403; 15(58): 65-78. doi: 10.30495/jzvj.2024.31960.4024


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب