عباس‌زاده, محمد, محمودمولائی‌کرمانی, بتول, اقدسی‌علمداری, فرانک. (1393). مطالعه جامعه شناختی نقش مداخله گرایانه متغیر پذیرش اجتماعی در تاثیرگذاری رسانه‌ها بر گرایش زنان به زیبایی با عمل جراحی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 5(19), 47-66.
محمد عباس‌زاده; بتول محمودمولائی‌کرمانی; فرانک اقدسی‌علمداری. "مطالعه جامعه شناختی نقش مداخله گرایانه متغیر پذیرش اجتماعی در تاثیرگذاری رسانه‌ها بر گرایش زنان به زیبایی با عمل جراحی". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 5, 19, 1393, 47-66.
عباس‌زاده, محمد, محمودمولائی‌کرمانی, بتول, اقدسی‌علمداری, فرانک. (1393). 'مطالعه جامعه شناختی نقش مداخله گرایانه متغیر پذیرش اجتماعی در تاثیرگذاری رسانه‌ها بر گرایش زنان به زیبایی با عمل جراحی', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 5(19), pp. 47-66.
عباس‌زاده, محمد, محمودمولائی‌کرمانی, بتول, اقدسی‌علمداری, فرانک. مطالعه جامعه شناختی نقش مداخله گرایانه متغیر پذیرش اجتماعی در تاثیرگذاری رسانه‌ها بر گرایش زنان به زیبایی با عمل جراحی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1393; 5(19): 47-66.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب