1.

ارزیابی مدل عدالت سازمانی با تکیه بر اعتماد سازمانی

صفحه 1-20
فرهاد شفیع پورمطلق؛ پریوش جعفری؛ محمدحسین یارمحمدیان؛ علی دلاور

2.

طراحی مدل مفهومی یکپارچه ی سازمان یادگیرنده

صفحه 21-54
آرش رسته مقدم؛ عباس عباس پور

3.

تجارب زیسته متخصصان علوم تربیتی از برنامه درسی تربیت شهروندی فعال برای دوره راهنمایی تحصیلی

صفحه 55-75
عباس قلتاش؛ مسلم صالحی؛ اطهر مرادی

4.

گذر از شبه نیازسنجی به نیازسنجی آموزشی واقعی(مطالعه موردی)

صفحه 77-96
اکبر عبدی؛ عبدالرحیم نوه ابراهیم

5.

بررسی عوامل مؤثر در ایجاد کار آفرینی در سطح استان لرستان با تأکید بر نقش آموزش

صفحه 97-114
حسین مهرداد

6.

مقایسه ی دبیرستان های دولتی و غیرانتفاعی ناحیه 3 شیراز

صفحه 115-131
محمد جمال زاده؛ حسن رهگذر؛ ایران پناهی

7.

مقایسه ی تاثیر داستان های فلسفی ایرانی، غیرایرانی و داستان های عادی بر رشد تفکر فلسفی کودکان پایه ی اول ابتدایی

صفحه 133-151
فرشید قاسمی؛ زهرا زارع؛ شهربانو حقیقت

8.

میزان اجرای ویژگی های بوروکراسی و تمایلات دیوان سالارانه مدیران مدارس شهر تهران

صفحه 153-168
صدرالدین ستاری؛ یوسف نامور؛ اعظم راستگو

9.

رابطه ی بین سلامت سازمانی با استقرار مدیریت مدرسه محوری

صفحه 169-194
شاپور امین شایان جهرمی؛ عبدالمحمد طاهری؛ فرحناز مسعودی نژاد

10.

تحلیل محتوای کتاب تاریخ معاصر ایران در دوره ی متوسطه

صفحه 195-212
پروین غیاثی؛ حجت اله فانی؛ زهرا اباذری؛ رزاق خواجه زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب