1.

بررسی مشکلات تدریس کتاب تاریح هنر جهان و مقدار اثرگذاری هفت گام الگوی تدریس مدیریت بر آموزش از دیدگاه هنرآموزان این درس

صفحه 1-28
محمدرضا بهرنگی؛ نازیلا کریمی نازیلا کریمی

2.

رابطه بین تبادل رهبر-‌ عضو و رضایت شغلی معلمان مدارس متوسطه شهر یزد

صفحه 29-50
رضا ساکی؛ فریده حمیدی

3.

اثربخشی آموزش محتوای مبتنی بر فراشناخت با کمک نرم افزار بر خودراهبری و پیشرفت درسی دانش آموزان دوره ابتدایی

صفحه 51-65
یحیی صفری؛ حسین مهدی زاده؛ پاک نیا لیلا؛ آذر مهران نیا

4.

ارزیابی و اولویت بندی کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد شیراز با استفاده از ابزار شش سیگما و رویکرد حل مسأله

صفحه 65-82
شاپور امین شایان جهرمی؛ محمد جمال زاده؛ اعظم سورغالی

5.

رابطه ی منبع کنترل دانش آموزان با گرایش آنها به انواع سبک های انضباطی معلمان

صفحه 83-98
سیده گل افروز رمضانی؛ یحیی کاظمی؛ حبیبه علایی

6.

تأثیر آموزش زبان تکلیف- محور در مقایسه با روش دستور- ترجمه بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان متوسطه

صفحه 99-114
حجت اله فانی؛ پروین غیاثی؛ زهرا قانع

7.

مقایسه باورها و نگرش های معلمان پیرامون مدیریت کلاس با توجه به ویژگی های دموگرافیک

صفحه 115-136
سید کاظم علوی لنگرودی؛ زهرا سلیمانی

8.

مقدار توجه به تربیت شهروندی در مؤلفه های جو، ساختار و ارتباط متقابل دانش آموز و معلم (مطالعه موردی: معلمان دوره متوسطه شهر همدان)

صفحه 137-154
سید کاظم علوی لنگرودی؛ زهرا سلیمانی؛ محمد جواد لیاقت‌دار؛ ستاره موسوی؛ حسن ببری

9.

مقدار تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده از دیدگاه مدیران مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک شهر شیراز

صفحه 155-168
حمید سینا؛ مینا مزینی

10.

مقدار تأکید کتاب فارسی عمومی دوره تربیت معلم بر تربیت هنری از دیدگاه دانشجویان مرکز تربیت معلم استان همدان

صفحه 169-184
محمدرضا یوسف زاده؛ احمد سلحشوری؛ مهری میرزایی رافع

11.

رابطه سبک های مدیریت کلاس با ویژگی های شخصیتی معلمان مدارس ابتدایی شهر یزد

صفحه 185-198
علیرضا بخشایش

12.

رابطه جو و فرهنگ سازمانی با میانجی گری نقش توانمندسازی بر تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش استان فارس

صفحه 199-220
فاطمه راهی؛ عباداله احمدی؛ مجید برزگر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب