1.

اعتباریابی کیفی مدل مفهومی مدرسه سالم با تاکید بر سلامت سازمانی

صفحه 1-30
حمید رحیمیان؛ عباس عباس پور؛ محمدرضا مهرگان؛ فرشته هدایتی

2.

ارائه مدل فرهنگ مشتری‌مداری مبتنی بر آموزه‌های اسلام در آموزش و پرورش کشور

صفحه 31-54
آیسودا گل دهان؛ فریبا کریمی؛ محمد علی نادی؛ عبدالرسول هادیان شیرازی

3.

تأثیر بلوغ سازمانی بر آمادگی الکترونیک سازمان

صفحه 55-84
زهرا دقیقی ماسوله؛ محمد صادق اللهیاری

4.

نقش واسطه‌گری امنیت شغلی در رابطه بین هویت سازمانی با توانمندسازی کارکنان آموزش و پرورش شهر مرودشت

صفحه 85-104
علی اکبر وحیدی زاده؛ مجید برزگر؛ عبادالله احمدی

5.

بررسی و مقایسه همبستگی شاخه های مختلف تحصیلی با مهارت های اینترنتی و مؤلفه های حرفه ای معلمان

صفحه 105-126
غلامعلی فخاری اشرفی

6.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش و رابطه آن با مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی

صفحه 127-142
سیدجواد ایرانبان

7.

بررسی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر بهره‌وری نیروهای انسانی(کارشناسان) شرکت بیمه معلم

صفحه 143-160
الناز نظری؛ مجتبی زارع خلیلی؛ مهدی صادقیان سورکی؛ فائزه فریدونی؛ جعفر جهانی

8.

چالش‌های آموزش زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران از دیدگاه مدیران آموزشی و دبیران زبان انگلیسی

صفحه 161-194
فاطمه غلامی؛ محبوبه عارفی؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ محمود ابوالقاسمی

9.

رابطه بین فرهنگ سازمانی و رهبری تحول‌آفرین در بین کارکنان اداره کل زندان‌های فارس

صفحه 195-218
حمید تابلی؛ قاسم اسکندری؛ محسن انصاری منش

10.

رابطه هوش اخلاقی با تعهد سازمانی و اعتماد سازمانی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

صفحه 209-234
ابوذر شهبازی؛ حسن رهگذر

11.

بررسی شاخص‌های بهسازی منابع انسانی و تأثیر آن بر اثربخشی عملکرد کارکنان

صفحه 245-262
سعیده خرده گیر؛ احمد عسکری؛ مختار رنجبر

12.

ارائه مدلی برای تبیین رفتار شهروندی سازمانی براساس رضایت شغلی و عدالت سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان

صفحه 263-282
لیلا رضایی؛ میترا محمودی

13.

شناسایی و ارزشیابی میزان مطلوب بودن سامانه ی مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان از دیدگاه کارکنان ستادی

صفحه 283-300
نازیلا کریمی؛ بی بی عشرت زمانی

14.

مطالعه تطبیقی وضعیت سیستم کیفیت خدمات در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به منظور ارائه مدل

صفحه 301-320
حسن سلطانی؛ سنجر سلاجقه

15.

طراحی الگوی مناسب ارزشیابی پیشرفت تحصیلی رشته‌های گروه فنی و مهندسی بر اساس تجارب زیسته اساتید و دانشجویان

صفحه 321-338
سید عبدالله حجتی؛ محمدحسین یارمحمدیان؛ نرگس کشتی آرای


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب