1.

ارائه مدلی برای ایجاد دانشگاه کارآفرین مبتنی بر تکنیک‌های آینده نگاری و تولید علم در نظام آموزشی

صفحه 1-18
صمد فدایی؛ کیومرث نیاز اذری؛ مریم تقوایی یزدی

2.

تحلیل عاملی تأیید ی مدل رهبری معنوی در آموزش عالی

صفحه 19-42
ژاله سلطانی سروستانی؛ مسلم صالحی؛ عباس قلتاش؛ محمدعلی نادی

3.

بررسی روابط چندگانه میان راهبردهای رهبری مثبت‌گرا، اشتیاق شغلی و نشاط اجتماعی در دانشگاه‌های‌آزاد اسلامی استان فارس

صفحه 43-64
مرضیه حیدری؛ مسعود قربانی دولت آبادی؛ صدیقه محمدجانی

4.

تأثیر آموزش صلح بر مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان

صفحه 65-82
اسماعیل کاظم پور؛ مریم باباپور واجاری

5.

تحلیل مفهومی مراحل و ابعاد تربیت شهروندی

صفحه 83-106
حسین محمدی؛ محمد مزیدی؛ سعید بهشتی

6.

بررسی میزان خودراهبری دانشجویان متأثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگ‌ساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت

صفحه 107-128
محمدرضا بهرنگی؛ امیر مرادی

7.

شناسایی و رتبه‌بندی وظایف کلیدی رهبران فناوری اطلاعات در آموزش عالی

صفحه 129-156
محمد خادمی کُله لو؛ محبوبه عارفی؛ علی رضائیان؛ اباصلت خراسانی

8.

طراحی الگوی روش‌های تدریس مبتنی بر توسعه آینده‌پژوهی در آموزش عالی ایران

صفحه 157-174
مهدی کشاورزی؛ محمد حسین یارمحمدیان؛ محمد علی نادی

9.

مقایسه ی میزان انطباق دانشگاه‌های آزاد اسلامی و دولتی استان فارس با ویژگی‌های دانشگاه‌های هزاره سوم از دیدگاه متخصصان و صاحبنظران

صفحه 175-196
سید احمد هاشمی؛ ابوالفضل عباسی؛ زینب هاشمی

10.

شناسایی ابعاد مدیریت هوش فرهنگی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران

صفحه 197-226
فتاح محسن زاده؛ وحید فلاح؛ محمد صالحی

11.

بررسی ساختار سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد و رابطۀ آن با رضایت ‌شغلی و توانمندسازی کارکنان

صفحه 227-238
حسن جعفری؛ حسین مهرداد

12.

طراحی برنامه درسی مبتنی بر آموزش صلح در دوره ابتدایی، یک مطالعه کیفی

صفحه 239-270
سمیرا تیغ بخش؛ زهره سعادتمند؛ نرگس کشتی آرای

13.

اثربخشی نرم‌افزارهای درسی دانش‌آموزان در میزان یادگیری دانش‌آموزان مقطع ششم ابتدایی

صفحه 271-286
صدیقه مسعودی؛ حمید شفیع زاده

14.

رابطه میزان استفاده از فناوری اطلاعات با انگیزش شغلی و خلاقیت دبیران مقطع متوسط شهر بیضا

صفحه 287-304
آناهیتا یزدانی؛ نادر شهامت؛ مسلم صالحی

15.

مقایسه‌ی مهارت‌های ارتباطی و احساس اثربخشی معلمان مدارس کم توان ذهنی و عادی

صفحه 307-322
مریم شهپر؛ مجید برزگر؛ عباداله احمدی

16.

تبیین شرایط زمینه‌ای در راستای ارتقای فرهنگ برنامه‌ریزی درسی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران

صفحه 323-344
حسین محسن پور کبریا؛ کورش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی؛ اباصلت خراسانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب