1.

تبیین علی سرزندگی تحصیلی بر اساس دلبستگی به والدین و همسالان و تنظیم شناختی هیجان

صفحه 1-22
راضیه شیخ الاسلامی؛ ژیلا طاهری

2.

اثربخشی مدل تنظیم هیجان گروس بر تحمل آشفتگی هیجانی و پرخوری هیجانی

صفحه 23-52
فریبا پارسامنش؛ آدیس کراسکیان؛ محمد حکمی؛ حسن احدی

3.

ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه‌ی انعطاف‌پذیری شناختی دنیس، وندروال و جیلون

صفحه 53-70
مهدیه کهندانی؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

4.

ساخت و اعتباریابی مقیاس بزهکاری چند بعدی نوجوانان و جوانان

صفحه 71-86
سوسن سهامی؛ عنایت اله حسین زئی؛ عاطفه پرویززاده

5.

ویژگی‌های روان‌سنجی چهارمین ویرایش پرسشنامه تشخیصی اختلال اضطراب فراگیر

صفحه 87-104
فاطمه بیتا؛ نوراله محمدی

6.

اثر بخشی بازتوانی شناختی رایانه‌ای (CRT) بر بهبود حافظه‌ی کاری و کاهش نقص توجه مستمر در کودکان با نقص توجه/بیش فعالی ADHD) )

صفحه 105-124
نسترن مسیبی؛ سید رضا میرمهدی

7.

مطالعة تطبیقی روش‌شناسی فلسفی ارسطو و فارابی

صفحه 125-158
ابو سعید داورپناه

8.

تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی

صفحه 159-182
مریم شاکرمی؛ مسعود صادقی؛ عزت الله قدم پور

9.

نقش واسطه‌ای دشواری تنظیم هیجان در رابطه بین روان‌سازه‌های ناسازگار اولیه با ناگویی هیجانی

صفحه 183-206
محمدعلی بشارت؛ مهدیه خلیلی خضر آبادی؛ سید محمد رضا رضا زاده؛ سیده اسماء حسینی

10.

بررسی نقش میانجی گرانه جهت‌گیری هدف در رابطه ابعاد هویت با عواطف دانشجویان تربیت‌بدنی

صفحه 207-222
شیرین سادات حسنی عطار؛ علی مشهدی؛ زبیر صمیمی

11.

اثربخشی برنامه آموزش روانشناختی خانواده در کاهش هیجان ابراز شده مراقبین بیماران اسکیزوفرن

صفحه 223-236
صمد فریدونی؛ امیر هوشنگ مهریار؛ حجت اله جاویدی؛ رامین افشاری

12.

بررسی ساختار عاملی اکتشافی نسخه فارسی مقیاس خانواده اصلی

صفحه 237-252
غلامرضا رجبی؛ زهرا نادری نوبندگانی؛ آرش جلوداری

13.

رابطه بین مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی به واسطه احساس تنهایی در نوجوانان

صفحه 253-268
معصومه بهامین؛ مریم کورش نیا

14.

ساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو)

صفحه 259-278
محمد مظفری؛ محمد ابراهیم مد احی؛ جواد خلعتبری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب