1.

مقایسه اثر بخشی گشتالت درمانی و موسیقی درمانی بر اضطراب امتحان و بهزیستی تحصیلی دانش ‏آموزان ‏دختر متوسطه دوم

صفحه 1-19
سارا جهانی؛ سعید بختیارپور؛ بهنام مکوندی؛ علیرضا حیدرئی؛ پروین احتشام زاده

2.

آزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی

صفحه 21-34
فاطمه بخشی زاده؛ سیامک سامانی؛ محمد خیر؛ نادره سهرابی

3.

آزمون مدل رابطه‌ی علّی حمایت‌ اجتماعی ادراک شده ‌و مولفه‌های بهزیستی تحصیلی با میانجی‌گری باورهای خودکارآمدی، حرمت خود و استرس تحصیلی در دانش‌آموزان پسر

صفحه 35-50
ناصر بهروزی؛ مرتضی مرادی؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ سیروس عالیپور

4.

اثربخشی حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش مجدد بر تنظیم هیجان، مکانیزم دفاعی و کیفیت زندگی در دختران نوجوان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی

صفحه 51-70
فائزه جهان؛ داریوش مهرافزون؛ شراره حسینی

5.

نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی در رابطه حمایت سازمانی ادراک شده و حمایت اجتماعی ادراک شده با کیفیت زندگی کاری

صفحه 71-86
پروین رزمجوئی؛ رضا زارعی

6.

بررسی تاثیر رابطه علی خودکارآمدی، عزت نفس ، بهزیستی معنوی و افسردگی بر احساس تنهایی دختران جانبازان اعصاب و روان با میانجیگری رضایت از زندگی

صفحه 87-106
مینا زرنقاش؛ سیمین غلامرضایی؛ مسعود صادقی

7.

اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر بهزیستی روانشناختی و تحریفات شناختی نوجوانان شهر اهواز

صفحه 107-124
مسعود شهبازی

8.

اثربخشی لمس بر کاهش افسردگی کودکان

صفحه 125-138
علیرضا صفری؛ وحید صادقی فیروزابادی؛ حسن بنی اسدی شهر بابک؛ سعید ایمانی؛ مهدیه دلاوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب