1.

توسعه منابع انسانی پایدار : اثرات کانال مدیریت دانش و عوامل سازمانی.

صفحه 1-22
میرمحمد سید عباس زاده؛ محمد حسنی؛ عباس بازرگان؛ کلثوم نامی

2.

بررسی شایستگی‌های پایه در بین دانش‌آموختگان رشته‌ی مدیریت آموزشی و ارزیابی میزان اثربخشی آن در دانشگاه های دولتی شهر تهران

صفحه 23-50
محمد فرزانه؛ حسن رضا زین آبادی؛ زهره یزدانی

3.

ادراک دانشجو معلمان از فرصت‌های شغلی برابر (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه فرهنگیان سنندج).

صفحه 51-76
ناصر شیربگی؛ جمال سلیمی؛ سیدجمال بارخدا

4.

ساخت و هنجاریابی پرسشنامه نگرش سنج استعداد ریاضی

صفحه 77-104
علی محمودی؛ کیانوش هاشمیان؛ خدیجه ابوالمعالی

5.

شناسایی پیامدهای بکارگیری منتورینگ در راستای توانمندسازی اعضای هیئت علمی جدیدالاستخدام: با رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا

صفحه 105-128
سمیه دانشمندی؛ کورش فتحی واجارگاه؛ اباصلت خراسانی؛ بهروز قلیچ لی

6.

رابطه ی هوش معنوی و ادارک از جو سازمانی با سرمایه فکری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

صفحه 129-150
مرضیه تفته

7.

سنجش سرمایه های فکری به منظور توسعه منابع انسانی در شرکت های خودرو سازی

صفحه 151-164
محمود حقانی؛ حسن شیبانی؛ سعید کرباسیان

8.

بررسی مدل پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات در اداره کل آموزش و پرورش فارس

صفحه 165-180
زهرا سرچهانی؛ فخرالسادات نصیری ولیک بنی؛ محمد رضا اردلان؛ مجتبی سرچهانی

9.

ارائه الگوی تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر اثربخشی سازمانی در سازمان آموزش و پرورش استان گلستان

صفحه 181-198
مصطفی قنبری؛ وحید فلاح؛ فرشیده ضامنی

10.

تدوین و اعتبارسنجی شاخص های شناسایی استعدادهای مدیریتی مدیران آموزش و پرورش استثنایی قم

صفحه 199-222
رضا طهماسبی؛ علی حمیدی زاده؛ پریسا عالم زاده

11.

بررسی نقش میانجی جهت گیری هدف شغلی در ارتباط بین سلامت سازمانی مدرسه و تعهد شغلی نمونه ای از معلمان

صفحه 223-240
یاسر رضاپور میرصالح؛ اعظم دهقانی؛ مریم ذاکری

12.

مطالعه ی روابط بین اثربخشی سازمانی ادراک شده، اعتماد معلم به همکاران و گشودگی جوّ مدرسه با شکل گیری رفتار شهروندی سازمانی مدیران و معلمان در مدارس

صفحه 241-274
حمید فرهادی راد؛ عبدالله پارسا؛ شیرزاد نظری

13.

بررسی رابطه رهبری تحول آفرین و درگیری شغلی کارکنان با میانجی گری اشتیاق شغلی (مطالعه موردی: دانشکده‌های علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران)

صفحه 275-296
امین هماینی دمیرچی؛ سیدمحمد میرکمالی؛ شاهین همایون اریا

14.

بررسی ارتباط کار آمدی مدیران هنرستانهای فنی حرفه ای و کاردانش با رهبری تحول گرا از دیدگاه هنر آموزان

صفحه 297-320
صمد ایزدی؛ فاطمه علیزاده

15.

طراحی و تبیین الگوی صلاحیت‌های حرفه ای مدیران مراکز پیش دبستان

صفحه 321-344
مینا نجفی؛ محمد قهرمانی؛ محمود ابوالقاسمی؛ محبوبه عارفی

16.

اعتباریابی مدل نظارت آموزشی برای آموزش و پرورش

صفحه 345-364
مهران علی پناه؛ رضا هویدا؛ محمدعلی نادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب