1.

شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار در تضمین کیفیت آماده‌سازی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکرد کیفی

صفحه 1-34
مهدی نامداری پژمان؛ سیدمحمد میرکمالی؛ جواد پورکریمی؛ مقصود فراستخواه

2.

شناسایی عوامل موثر برارتقای فرهنگ کارآفرینی در مدارس کاردانش و فنی و حرفه ای: رویکرد ترکیبی

صفحه 35-56
پیمان یارمحمدزاده؛ روح اله مهدیون؛ سولماز قلی پور

3.

بررسی الزامات تمرکز زدایی در آموزش و پرورش شهرستان اهواز: چشم انداز، رهبری و نیروی انسانی

صفحه 57-76
حمید فرهادی راد؛ سکینه شاهی؛ فروغ طهماسبی

4.

رویکرد مبتنی داده‌کاوی در طراحی مدل خودبهسازی رهبری مدیران مدارس

صفحه 77-94
سید علی سیادت؛ مریم تاجی

5.

ارائه مدل آموزش اقتصاد خانواده برای دانش آموزان

صفحه 95-112
اسماعیل کاظم پور؛ زهرا رجبی؛ سیده معصومه عصایی؛ حمید رضا فدایی

6.

تدوین برنامه درسی آموزش سواد رسانه ای در راستای بسط امنیت اجتماعی:یک مطالعه کیفی

صفحه 113-132
جعفر ترک زاده؛ رحمت اله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ حبیب احمدی؛ ناصر جوکار

7.

تبیین الگوی استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک سیستم مدیریت آموزش در ایران

صفحه 133-154
تورج حسنی راد؛ حسن رضا زین آبادی؛ حسین عباسیان؛ حمیدرضا آراسته

8.

چارچوب مناسب برای سنجش معنویت محیط کار بر اساس آموزه های ایرانی و اسلامی در مراکز آموزش عالی

صفحه 155-178
علیرضا قاسمی زاد؛ نازنین سلامی

9.

ارائه الگوی ارتقای بهره وری آموزش منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی

صفحه 179-208
کیومرث علی پور؛ محمد نقی ایمانی گله پردسری؛ رشید ذوالفقاری زعفرانی

10.

تدوین مدل ساختاری برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی از طریق سبکهای فرزندپروری و باورهای معرفت شناختی در دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهر تهران

صفحه 209-236
سید علی مهربان؛ ابوالفضل کرمی؛ حسن اسدزاده؛ نعمت اله ستوده اصل

11.

اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت یادگیری الکترونیک با رویکرد AHP/CFA در دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز

صفحه 237-264
منیژه رجبی؛ حسن سلطانی

12.

نقش فن‌آوری اطلاعات بر بهبود فرآیند مدیریت رابطه یادگیرنده در رسانه‌های نوین آموزشی

صفحه 265-284
امیررضا استخریان حقیقی

13.

طراحی و اعتباریابی الگوی تفکر انتقادی و اثربخشی آن بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

صفحه 285-308
فاطمه احمدبیگی؛ قدسی احقر؛ محسن ایمانی نائینی

14.

بررسی تأثیر خودراهبری بر مدیریت دانش فردی مدیران مدارس

صفحه 309-328
مختار رنجبر

15.

رابطه سبک های مدیریت کلاس با باورها درباره تلفیق فناوری آموزشی در بین مدرسان زبان انگلیسی

صفحه 329-352
روح اله شریفی؛ فاطمه همتی؛ رضا غفارثمر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب