1.

مدل علّی خودکارآمدی، تعهد سازمانی و خشنود شغلی با انگیزش شغلی کارکنان

صفحه 1-16
محمدعلی ذوالریاستین؛ سیدجواد ایرانبان

2.

مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و هیپنوتراپی شناختی رفتاری در کاهش علایم اضطراب و بهبود کیفیت زندگی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول دارای اضطراب امتحان

صفحه 17-39
مجید پورحمیدی؛ سیروس سروقد؛ اذرمیدخت رضایی؛ حسین بقولی

3.

تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه مدل ذهنی

صفحه 41-64
عبدالرحمان جریحی؛ محمدرضا نیلی؛ داریوش نوروزی؛ اسماعیل سعدی پور

4.

پیش‌ بینی اضطراب نوجوانان بر اساس ادراک نوجوانان از کنترل والدین: نقش میانجی باورهای فراشناختی

صفحه 65-80
ملیحه عبدالهی؛ اعظم داودی

5.

آزمون و مقایسه مدل رابطه علی ویژگی‌های شخصیتی با کیفیت زندگی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی و تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز

صفحه 81-99
غلامرضا کاویانی؛ سیروس عالی پور بیرگانی؛ منیجه شهنی ییلاق؛ غلامرضا رجبی

6.

رابطه حمایت سازمانی و جو خلاقانه با توسعه کارآفرینی با واسطه گری توانمندسازی و خلاقیت در کارکنان کتابخانه

صفحه 101-117
مژگان قاسمی؛ عبدالحسین فرج پهلو؛ فریده عصاره؛ نسرین ارشدی

7.

بررسی اثربخشی درمان گروهی طرحواره های هیجانی بر میزان درد و افسردگی در بیماران مبتلا به آرتریت روماتویید

صفحه 135-119
ماریه حسینی؛ حسن احدی؛ فرهاد جمهری؛ آدیس کراسکیان موجمباری؛ مروارید احدی

8.

بهزیستی روانی در گونه های مختلف خانواده براساس مدل بافت نگر فرآیند و محتوای خانواده

صفحه 137-157
خاتون ملاحی؛ صدرالله خسروی

9.

تدوین مدل احساسات شرم و گناه بر اساس شیوههای فرزندپروری: نقش واسطهای اِسناد علی منفی

صفحه 173-159
سعداله هاشمی؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ حسن اسدزاده

10.

مقایسه همجوشی فکر- عمل، سبک‌های اسناد و کنترل توجه در بیماران مبتلا به اختلالات وسواسی- جبری و افسردگی

صفحه 175-192
فاطمه همایون؛ حسین بقولى


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب