1.

مقایسه اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برافسردگی و علائم مثبت و منفی در بیماران اختلال دو قطبی

صفحه 1-20
فرزانه محمدی؛ حسین بقولى؛ امیر هوشنگ مهریار؛ سیامک سامانی

2.

مدل علی نفوذپذیری بصری فضاهای آموزشی بر بازسازی تمرکز ذهنی

صفحه 21-40
سولماز حیدری؛ حامد مضطرزاده؛ حمیدرضا عظمتی؛ ملیحه تقی پور

3.

مدل معادلات ساختاری پیش بینی تنوع طلبی جنسی بر اساس کیفیت زندگی زناشویی و میانجی گری طرحواره های شناختی فعال شونده در مردان مراجعه کننده به مراکز مشاوره

صفحه 41-58
عزت دیره؛ مهرداد طباطبائی شوریجه؛ مولود کی خسروانی؛ علی پولادی ریشهری

4.

نقش واسطه ای پذیرش اجتماعی و طرحواره های هیجانی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوره دوم

صفحه 59-76
طیبه رهسپار؛ محمد خیر؛ مجید برزگر؛ مریم کورش نیا

5.

بررسی اثربخشی (تاثیر) طرحواره درمانی هیجانی بر بهزیستی ذهنی و خستگی در بیماران مبتلا به بیماری ام اس

صفحه 77-96
آذرمیدخت شهاب؛ حسن احدی؛ فرهاد جمهری؛ آدیس کراسکیان موجمباری

6.

اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی، هیجانی و رفتاری (REBT) بر میزان بخشودگی و تاب ‌آوری زنان آسیب‌دیده از خیانت زناشویی

صفحه 97-124
داریوش اسفندیاری؛ اسماعیل اسدپور؛ عبدالرحیم کسایی؛ فرشاد محسن زاده

7.

اثربخشی مداخله شناختی رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی بر حافظه فعال در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس و افراد سالم

صفحه 125-146
عاطفه فخرمند؛ حسینعلی ابراهیمی نژاد؛ مسعود فضیلت پور

8.

الگوی روابط ساختاری اخلاق رابطه ای، حل مسئله‏ ی اجتماعی و صمیمیت زناشویی

صفحه 147-162
گل نما مرادی؛ کیوان کاکابرایی؛ کریم افشاری نیا

9.

مدل یابی رابطه بین حمایت اجتماعی و ذهن‌آگاهی با بهزیستی روان‌شناختی با توجه به نقش میانجی ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی در والدین کودکان استثنایی

صفحه 163-202
عباداله تویاری؛ سعید بختیارپور؛ رضا پاشا؛ محمدرضا برنا

10.

مدل علّی سازگاری تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با نقش واسطه‌ای جهت گیری هدف

صفحه 203-224
زهرا طباطبایی؛ سلطانعلی کاظمی؛ اذرمیدخت رضایی؛ مریم کورش نیا

11.

برازش مدل نقش واسطه ای دلزدگی زناشویی در رابطه بین تمایز یافتگی خود، سبک های حل تعارض و انتظارات زناشویی در پیش بینی سازگاری زناشویی در زنان و مردان متاهل در شهر کرمانشاه

صفحه 225-246
علیرضا علی بکیان؛ کریم افشاری نیا

12.

مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه

صفحه 247-262
لیدا اسماعیلی؛ نادره سهرابی؛ امیر هوشنگ مهریار؛ محمد خیر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب