1.

تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی).

صفحه 1-26
فاطمه سلیم حقیقی؛ محمد خیر؛ سیامک سامانی؛ اذرمیدخت رضایی

2.

نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ناگویی خلقی، ادراک درد و حمایت اجتماعی ادراک شده در بیماران مبتلا به درد مزمن

صفحه 27-40
زهرا رضائی؛ نجمه فتح

3.

مقایسه طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی

صفحه 41-70
سید محمدحسن نسابه؛ حسین بقولى؛ اذرمیدخت رضایی؛ سلطانعلی کاظمی

4.

ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خود-ادراکی کودکان هارتر

صفحه 71-84
پریسا خجسته جلال؛ داود معنوی پور؛ مجتبی صداقتی فرد

5.

ساخت و اعتبار‌یابی پرسشنامه هشت بعدی نظام ارزشی اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به روش آمیخته

صفحه 85-114
علیرضا پرنیان؛ محبوبه سادات فدوی؛ آذر قلی زاده

6.

مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانش‌آموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخص‌های خانوادگی

صفحه 115-132
رحیم فرزین؛ نادره سهرابی؛ سیامک سامانی؛ مریم کوروش نیا

7.

ویژگی های روانسنجی مقیاس والدگری ذهن آگاهانه

صفحه 133-150
فاطمه زارع؛ مسعود محمدی

8.

اثر بخشی درمان مبتنی بر ذهنی سازی بر کیفیت زندگی کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/ بیش فعالی (ADHD)

صفحه 151-172
فاطمه قنبری؛ قاسم نظیری؛ بنفشه امیدوار

9.

بررسی تطبیقی نگاه روان شناسی و اسلام به مقوله‌ی مثبت نگری در انسان

صفحه 173-192
سامان کمری؛ بابک شمشیری

10.

ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه لنگرگاه شغلی در مدیران شرکت انتقال گاز ایران

صفحه 193-210
آزاده عسکری؛ ریحانه عزیزی؛ ریحانه رحمت جو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب