1.

اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار

صفحه 1-16
نجمه اکرمی؛ اذرمیدخت رضایی؛ حسین بقولى؛ سیامک سامانی

2.

مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه

صفحه 17-34
لیدا اسماعیلی؛ نادره سهرابی؛ امیر هوشنگ مهریار؛ محمد خیر

3.

بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه

صفحه 35-52
شیرین نوعی؛ محمد خیر؛ سلطانعلی کاظمی؛ نادره سهرابی

4.

اثربخشی طرحواره درمانی بر طرحواره های ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز

صفحه 53-70
سحر احمدی؛ علیرضا ماردپور؛ آرمین محمودی

5.

اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی

صفحه 71-88
غلامرضا خیراله بیاتیانی؛ فریبا حافظی؛ پرویز عسگری؛ فرح نادری

6.

مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر شفقت بر تاب آوری و تحمل ابهام در زنان متقاضی طلاق

صفحه 89-112
نسرین یگانه راد؛ حسن توزنده جانی؛ زهرا باقرزاده گلمکانی

7.

ارائه یک الگوی علی جهت تبیین اختلال شخصیت مرزی

صفحه 113-140
فریده غلامی؛ حسین بقولى؛ مجید برزگر؛ مریم کوروش نیا

8.

ویژگی های روانسنجی پرسشنامه ویژگی های نه گانه تاریک شخصیت موشاگن ، هیلبیگ و زتلر، 2018

صفحه 141-158
صغری ابراهیمی قوام


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب