1.

خوشه‌بندی رفتار قلدری دانش‌آموزان نوجوان بر پایه شایستگی اجتماعی و ترجیح اجتماعی

صفحه 1-14
سیماسادات کرسوی؛ مجید صدوقی

2.

رابطه بین کنترل روان‌شناختی والدین و نشاط ذهنی دانشجویان: نقش واسطه‌ای‌ تنظیم شناختی هیجان

صفحه 15-31
نرجس عباسی؛ فریده یوسفی

3.

نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال‌های یادگیری

صفحه 32-47
محمد صادق ارجمندی علیا؛ آذرمیدخت رضایی؛ سلطانعلی کاظمی؛ نادره سهرابی

4.

مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد

صفحه 48-58
سید عبدالهادی سماوی؛ حجت اله جاویدی؛ سلطانعلی کاظمی؛ حسین بقولى

5.

مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز

صفحه 59-72
سمانه نجارپوریان؛ فرزانه حسنی؛ سید عبدالوهاب سماوی؛ سیامک سامانی

6.

رابطه علّی تصمیم‏ گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطه‏ای سکوت سازمانی

صفحه 73-87
شهرام نوری ثمرین؛ نسرین ارشدی؛ سید اسماعیل هاشمی؛ عبدالزهرا نعامی

7.

بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه

صفحه 88-98
فهیمه باقری نژاد؛ محمد خیر؛ سلطانعلی کاظمی؛ سیامک سامانی

8.

مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت رفتاری مادران و آموزش شناختی-رفتاری با و بدون حضور دختران بر جو عاطفی خانواده

صفحه 99-114
زهرا حقی؛ سیمین حسینیان؛ رویا رسولی

9.

بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی

صفحه 115-131
مریم محمدزاده؛ زهرا افتخار صعادی؛ سعید بختیارپور؛ رضا جوهری فرد

10.

بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانش‌آموزان

صفحه 132-145
مروارید بزرگ پوری؛ اذرمیدخت رضایی؛ مریم کورش نیا؛ سلطانعلی کاظمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب