1.

مدل ارتباطی هوش هیجانی و اشتیاق شغلی با نقش واسطه گری کمال گرایی مثبت ومنفی در بین معلمان دبیرستانهای شیراز

صفحه 1-16
بهنوش قدرقدرجهرمی؛ محمد خیر؛ نادره سهرابی؛ سیامک سامانی

2.

مدل یابی تاب آوری تحصیلی بر اساس سبک های دلبستگی، جو روانی- اجتماعی مدرسه با میانجی گری سبک های هویت دانش آموزان متوسطه اول شهر مرودشت

صفحه 17-38
مریم رخشنده ابرقوئی؛ محمد خیر؛ اذرمیدخت رضایی؛ مریم کوروش نیا

3.

مقایسه آسیب ‏شناسی خانواده در مدل فرایند و محتوا در خانواده ‏های با تاب‏ آوری بالا و پایین

صفحه 39-52
فاطمه دارنجانی شیرازی؛ نادره سهرابی؛ محبوبه چین آوه

4.

مقایسه اثربخشی شفقت درمانی و درمان مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی بر خود انتقادی و افسردگی مبتلایان به افسردگی اساسی

صفحه 53-68
فاطمه پیر جاوید؛ حسن توزنده جانی؛ زهرا باقرزاده گل مکانی

5.

اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر اجتناب تجربه‌ای و اندیشه‌پردازی خودکشی در دختران قربانی خشونت خانگی

صفحه 69-84
صدیقه گله گیریان؛ عزت دیره؛ امیر قمرانی؛ علی پولادی ریشهری

6.

مدل علی سبک دلبستگی نایمن و تجارب آسیب‌زا با میانجیگری ذهن آگاهی بر ذهنی-سازی

صفحه 85-98
سید سینا صفری موسوی؛ مسعود صادقی؛ محمدعلی سپهوندی

7.

پیش‌بینی خودشناسی انسجامی بر اساس خودشفقت‌ورزی، خودیابی و ذهن‌آگاهی با نقش واسطه‌ای خودتنظیمی شناختی هیجانی در دانشجویان

صفحه 99-112
مریم حسینی مطلق؛ زهراء آذری؛ سجاد امینی منش

8.

تحلیل محتوای کیفی مقایسه ساختار خانواده از منظر اسلام و رویکرد ساختاری مینوچین

صفحه 113-130
حجت اله شایقی فرد؛ ژاله رفاهی؛ محمد حسین فلاح؛ سعید وزیری یزدی

9.

تبیین مدل علی گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس انعطاف‌پذیری روانشناختی و سبک‌های دلبستگی با واسطه‌گری هیجان‌خواهی در دانش‌آموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه

صفحه 131-146
شهرام مناجاتی؛ ناصر امینی؛ غلامرضا جعفری نیا

10.

بررسی نقش میانجی فرایند های خودشناختی در رابطه ی بین سرکوب‌گری (خودفریبی و دگر فریبی) با میل به طلاق در زنان و مردان متقاضی طلاق

صفحه 147-162
اکرم پوزاد؛ سمانه نجارپوریان؛ موسی جاودان؛ سید عبدالوهاب سماوی؛ مهدی رضا سرافراز

11.

بررسی اثربخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان بر افزایش سازگاری زناشویی زوچ های ناسازگار

صفحه 163-172
مرجان حسین زاده تقوایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب