1.

شناسایی و بررسی شایستگی‌های موردنیاز یادگیرندگان در بستر الکترونیکی

صفحه 1-22
فاطمه نارنجی ثانی؛ جواد پورکریمی؛ فاطمه تیزهوش جلالی

2.

طراحی مدل کیفی سرمایه فکری با رویکرد یادگیری سازمانی در آموزش و پرورش

صفحه 23-39
محمود قربانی؛ نازیاسادات ناصری؛ علی شاه نظری

3.

بررسی تأثیر مدیریت کوانتومی بر بهره‌وری منابع انسانی با میانجی‌گری همدلی سازمانی

صفحه 40-53
مریم نظرزاده؛ ایرج نیک پی؛ عباس معدن دار آرانی

4.

طراحی و تبیین الگوی پیامدهای دانشگاه به عنوان سازمان فضیلتی؛ مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استان یزد

صفحه 54-75
مرضیه دهقانی زاده؛ حسن رضا زین آبادی؛ حمیدرضا آراسته؛ عبدالرحیم نوه ابراهیم

5.

رابطه بین رهبری آموزشی مدیران و اثربخشی مدرسه با نقش میانجی فرهنگ مدرسه در مدارس دوره اول متوسطه استان اردبیل

صفحه 76-92
علی یوسفی؛ عادل زاهد بابلان؛ مهدی معینی کیا

6.

اثربخشی آموزش معلمان در مدیریت مؤثر کلاس درس بر پیامدهای شناختی: ادراک از محیط یادگیری و زمان انجام تکلیف

صفحه 93-107
طاهره حیدری لقب؛ علی اکبر امین بیدختی؛ سیاوش طالع پسند

7.

اثربخشی روش تدریس مبتنی بر شبیه سازی درس فیزیک بر یادگیری خودراهبر دانش آموزان متوسطه دوم

صفحه 108-120
محمد جواد خوش طالع؛ فرزانه واصفیان

8.

ارزیابی راهبردهای توسعۀ منابع انسانی در فضای معماری تغییرات

صفحه 121-138
ناصر شیربگی؛ سمیرا نظری؛ شراره صادقی؛ شهاب نصیری نیا

9.

عوامل سازمانی- شغلی مؤثر بر کیفیت زندگی معلمان ابتدایی استان سیستان و بلوچستان: یک پژوهش کیفی

صفحه 139-152
حسین دامنی؛ اختر جمالی؛ پریوش جعفری؛ افسانه زمانی مقدم

10.

نقش میانجی‌گری بهزیستی روان‌شناختی در رابطه بین تاب‌آوری و ارتباط مثبت در مدرسه

صفحه 153-168
محمدرحیم جعفرزاده؛ سیده اسماء حسینی؛ اعظم علایی روزبهانی

11.

بررسی ابعاد فساد آکادمیک در نظام آموزش عالی: یک پژوهش آمیخته

صفحه 169-193
جمال سلیمی؛ کویستان محمدیان شریف؛ نعمت اله عزیزی؛ شیرکوه محمدی

12.

شناسایی مولفه های شایستگی رهبری مدیران دانشگاه های آزاد اسلامی

صفحه 194-206
سیده فاطمه حبیبی؛ مژگان امیریان زاده؛ رضا زارعی؛ عباداله احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب