1.

مروری نظام‌مند بر شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مدل توانمندسازی فرهنگ یادگیری مدارس

صفحه 15-1
مریم کنعانی؛ رفیق حسنی؛ مجید محمدی

2.

تحلیلی بر عوامل سوق‌دهنده دانشگاه‌ها بر مسوولیت‌پذیری اجتماعی: رهیافتی جهت نیل به رسالت دانشگاه‌های نسل چهارم

صفحه 16-32
محبوبه شکرالهی؛ رسول داودی؛ نقی کمالی

3.

شناسایی ابعاد و مولفه های برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی براساس رویکرد چندفرهنگی: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک

صفحه 48-33
زمان باقرزاده وشکی؛ اصغر شریفی؛ علیرضا چناری

4.

طراحی الگوی برون سپاری در وزارت آموزش وپرورش (رهیافتی نو در آموزش و پرورش استان لرستان)

صفحه 49-68
پرستو گودرزی؛ ناصر جواهری زاده؛ حسین مهرداد

5.

تعیین ابعاد الگوی تغییر بینش معلمان با هدف آموزش کارآفرینانه کتاب های درسی دوره متوسطه

صفحه 69-94
امراله پارسا مهر؛ رضا جعفری هرندی؛ فرهاد شفیع پور مطلق

6.

ارائه مدل استقرار مدیریت ناب در مدارس متوسطه دوره اول شهر تهران

صفحه 95-110
سمانه قلی مسگرها؛ رمضان جهانیان؛ مهتاب سلیمی

7.

نقش مدیریت کوانتومی در بهره‌وری نیروی انسانی با توجه به میانجی اشتیاق شغلی در کارکنان آموزش و پرورش شهر بیرجند

صفحه 111-123
سمیه مزگی نژاد؛ محسن آیتی؛ هادی پورشافعی

8.

رابطه جامعه پذیری سازمانی با نگهداشت استعدادهاونقش میانجی اعتماد سازمانی کارکنان

صفحه 124-140
فرزانه پرگلی؛ بتول فقیه آرام؛ سعید مرادی

9.

طراحی الگوی آموزش شهروند جهانی براساس مؤلفه‌های سرمایه فرهنگی و هویت ملی

صفحه 141-157
بهمن خانی؛ امینه احمدی؛ مهدی باقری

10.

تأثیرآموزش هدف گذاری بر خود تنظیمی و انگیزش تحصیلی در دانش آموزان نوجوان پسر شهر اصفهان

صفحه 158-168
محمد کوچکی؛ علیرضا بخشایش؛ سمانه اسعدی

11.

بررسی رابطه عزت نفس و تعهد سازمانی با توجه به نقش تعدیل گری حس همدلی کارکنان(مورد مطالعه: سازمان فنی و حرفه‌ای استان اصفهان)

صفحه 169-186
مریم احمدی زهرانی؛ محمدرضا برات

12.

نقش ادراکات کلاسی درعملکرد تحصیلی با میانجی گری جهت گیری هدف و باورهای انگیزشی

صفحه 187-202
محمد محمدی پور؛ علی اصغر سرائی؛ محمود جاجرمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب