1.

مدل یابی ساختاری آمادگی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش برای تغییر سازمانی بر اساس نوع فرهنگ سازمانی با نقش واسطه ای سایش اجتماعی: استان فارس

صفحه 1-18
معصومه محترم؛ مریم شفیعی سروستانی

2.

بررسی رفتارهای فرانقش میان فردی در نظام آموزشی: تبیین نقش انگیزه خدمت عمومی، حمایت همکاران و ظرفیت ماموریت

صفحه 19-34
محمد صفری؛ رضا زارع؛ علیرضا فتحی زاده

3.

شناسایی مؤلفه‌های آموزش کارآفرینی زنان بر اساس استانداردهای سازمان بین‌المللی کار در ایران

صفحه 35-52
فاطمه آبدری؛ فریدون آزما؛ محمود رضا چراغعلی؛ محمد باقر گرجی

4.

اعتباریابی مدل مدارس یادگیرنده ویاددهنده درآموزش و پرورش

صفحه 53-72
تهمینه شهسواری؛ محبوبه سلیمانپور عمران؛ مریم حافظیان

5.

شناسایی عوامل موثر در تصمیم گیری های غیرمتمرکز مدیران آموزش و پرورش

صفحه 73-87
احمد بیاتی؛ علیرضا قاسمی زاد؛ عبد المحمد طاهری

6.

واکاوی عملکرد حرفه‌ای راهبران آموزشی- تربیتی از منظر مدیر آموزگاران و معلمان مدارس ابتداییِ چند پایة روستایی

صفحه 88-110
حمداله حبیبی؛ احد عظیمی آقبلاغ؛ سید هادی مدنی

7.

اعتباریابی الگوی برنامه درسی وارونه مبتنی بر توجه انتخابی و یادگیری خودراهبر در درس کار و فناوری متوسطه‌ی اول

صفحه 111-129
راضیه نوری؛ لادن سلیمی؛ عصمت رسولی

8.

طراحی و اعتباریابی مقیاس رهبری فضیلت محور در آموزش عالی ایران

صفحه 130-145
حمزه قطبدین؛ جعفر جهانی؛ رحمت اله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ قاسم سلیمی

9.

طراحی چارچوب اخلاق سازمانی با رویکرد اسلامی: یک مطالعه کیفی

صفحه 146-160
جعفر ترک زاده؛ فرشاد عامری فر؛ رحمت اله مرزوقی؛ محمدجواد سلمانپور؛ فرهاد خرمایی

10.

بررسی دیدگاه دبیران در زمینه جایگاه آموزش زیست محیطی در برنامه درسی کنونی دوره متوسطه اول

صفحه 161-175
ناهید سرلک؛ فائزه ناطقی؛ مهناز جلالوندی

11.

ارائه مدل ارزشیابی مدرسین نظام آموزش الکترونیکی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی فازی تطبیقی (ANFIS)

صفحه 176-190
امیر دانشور؛ مهدی همایون فر؛ مهدی فدایی اشکیکی؛ اسفندیار دشمن زیاری

12.

رابطه بین سبک رهبری و آوای سازمانی با میانجیگری چابکی سازمانی در کارکنان جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران

صفحه 191-204
شیرین تهمتن نعمتی؛ لیلا شریفیان؛ سعید مرادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب