1.

شناسایی مولفه های توانمندسازی مدارس با تاکید بر نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان

صفحه 16-1
اکرم حسینی سنگریزه؛ کیومرث نیازآذری؛ ترانه عنایتی

2.

ارائه مدلی برای ارزیابی خط مشی های آموزش و پرورش با رویکرد حکمرانی شبکه ای در ایران.

صفحه 29-17
سیدرضا گنجی پور؛ مهربان هادی پیکانی؛ اکبر اعتباریان؛ آذر قلی زاده

3.

شناسایی شایستگی‌های راهبردی مدیران آموزش و پرورش مبتنی بر ارزش‌آفرینی منابع انسانی

صفحه 44-30
معصومه حسین پور؛ مرحمت همت پور؛ صدرالدین ستاری

4.

شناسایی ابعاد و مولفه های مدیریت جانشین پروری در سازمان های فرهنگی (مطالعه موردی: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان)

صفحه 57-45
فاطمه رنجبر؛ مسلم صالحی؛ عباداله احمدی؛ نادر شهامت

5.

طراحی مدل تعامل استاد و دانشجو مبتنی بر نظریه داده بنیاد(مورد مطالعه: دانشگاه شیراز)

صفحه 69-58
فاطمه فرهادی؛ حسین خنیفر؛ حمیدرضا یزدانی

6.

ارائه یک مدل مفهومی دینامیکی برای تبیین الگوی سبک زندگی با رویکرد مصرف (با تاکید بر مصرف آموزشی)

صفحه 85-70
علی پالیزبان؛ عباس طلوعی اشلقی

7.

تبیین عوامل مؤثر بر تجاری سازی تحقیقات در حوزه علوم تربیتی

صفحه 98-85
مریم لامع؛ اسماعیل کاظم پور

8.

ارائه مدل اخلاق کاری با تأکید بر معنویت‌گرایی در آموزش‌و‌پرورش

صفحه 113-99
سیده فاطمه میرعابدینی؛ محمد صالحی؛ کیومرث نیازآذری

9.

طراحی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر

صفحه 132-114
سیامند مولودی؛ محمدعلی مجلل؛ صادق ملکی آوارسین؛ زرین دانشور هریس

10.

واکاوی تاریخچۀ آموزش و توسعه منابع انسانی درایران: از عصر سنت تا دوره ثبات

صفحه 149-133
محمد حاجی زاد؛ سعید صفایی موحد

11.

شناسایی عوامل برنامه‌ درسی چند فرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش ‌و‌ پرورش ایران

صفحه 166-150
سیدمحمد دورفرد؛ علاءالدین اعتماداهری؛ بدیع‌الزمان مکی‌آل‌آقا

12.

ارائه الگوی مدیریت اجرای آموزش مهارت های زندگی دانش اموزان ابتدایی

صفحه 184-167
علی جباری ظهیرآبادی؛ مهدی شریعتمداری؛ یلدا دلگشایی؛ فرشته کردستانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب