1.

طراحی و ارائه الگوی مناسب برای ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی در مدارس ابتدایی

صفحه 18-1
علی کریمی ارقینی؛ نورالدین میرزایی؛ غلامحسین انتصار فومنی

2.

مربی‌گری خیرخواهانه و تقویت سرمایه انسانی: تحلیل نقش میانجی سرمایه انگیزشی

صفحه 34-19
رضا سپهوند؛ محمد حکاک؛ راضیه فعلی

3.

روابط مهارت های مدیریتی، نگرش شغلی، دانش و اطلاعات بنیادی با عملکرد مدیران مدارس بر مبنای پاسخگویی به نیازهای محیطی با میانجیگری تعهد اخلاقی و کارآمدی جمعی

صفحه 49-35
اکبر کاظمی؛ مریم سامری؛ جواد کیهان

4.

طراحی مدل عِلّی عوامل موثر بر انتقال یادگیری الکترونیک ادراک شده در بین کارکنان شرکت های توزیع نیروی برق جنوب و جنوب غرب کشور

صفحه 61-51
مهدی فروزان فر؛ محمد حسن صیف؛ محمد رضا سرمدی؛ سعید طالبی

5.

ارائه مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی جهت استقرار آموزش مجازی در ادارات ورزش و جوانان فارس

صفحه 89-62
کمال باقری؛ مهدی باقری؛ نادرقلی قورچیان؛ پریوش جعفری

6.

مدل سازی شاخص‌های رهبری هدفمند در مدارس با روش ساختاری تفسیری

صفحه 102-90
محمد حکاک؛ معصومه مومنی مفرد؛ صابر تقی پور

7.

اعتباربخشی الگوی تدوین شده برنامه درسی مدیریت اقتصاد خانواده

صفحه 121-104
سعیده طاهری طیبی؛ سید احمد هاشمی؛ عباس قلتاش؛ علی اصغر ماشین چی

8.

پیامدهای راهبرد هم‌آفرینی ارزش در خدمات آموزشی

صفحه 136-122
فاطمه زرگران خوزانی؛ حسین رحمانسرشت؛ سید محمد سبحانی؛ فاطمه فخری

9.

ارائه مدلی برای توانمندسازی مدیران دوره متوسطه شهر اصفهان

صفحه 151-137
حبیب الله گودرزی دورکی؛ حسین مهرداد؛ ابراهیم پور حسینی

10.

طراحی الگوی بلوغ قابلیت منابع انسانی در میان اعضای هیأت علمی بر مبنای نظریه داده بنیاد( مورد مطالعه :دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس)

صفحه 167-152
مریم مهدوی؛ نادر شیخ الاسلامی؛ نرگس حسن مرادی؛ نرجس شکری

11.

رابطه جهت گیری اخلاقی و معنویت با انگیزش پیشرفت در کارکنان اداره آموزش و پرورش

صفحه 180-167
محمد محمودی؛ جلال پیکانی؛ افلاطون صادقی یخدانی؛ زینب شکیبی

12.

شناسایی الگوی بومی دانشگاه نسل چهارم کارآفرینی دانشگاه آزاد و بررسی ویژگی‎های روانسنجی آن

صفحه 195-181
فاطمه نوری؛ مهدی شریعتمداری؛ لطف الله عباسی سروک


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب