1.

کاربست تخصص های علوم رفتاری در خلق فرصت های تجاری سازی دانش: رویکرد میان رشته ای

صفحه 16-1
محسن سپهی؛ قاسم سلیمی؛ مهدی محمدی؛ جعفر جهانی؛ وحید سهراب پور

2.

واکاوی شاخص‌های مطلوب نظام جامع آموزش مشاغل اختصاصی در سازمان نظارتی با بهره‌گیری از روش آمیخته

صفحه 30-17
معصومه باقری؛ فردین باتمانی؛ فردین عبداللهی

3.

شناسایی ابعاد اساسی بی‌تفاوتی سازمانی معلمان: پژوهشی ترکیبی

صفحه 49-31
سهیلا جلیلیان؛ احسان عظیم پور؛ وجیهه نجاتی؛ آذر شهری

4.

تدوین مدل ارتقای توانایی‌های مدیریت دانش شخصی (PKM) معلمان: کاربردی از روش داده بنیاد

صفحه 64-50
پریوش محمدی قشلاق؛ میرمحمد سیدعباس زاده

5.

شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های بهره‌وری مدیران ادارات آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با استفاده از تحلیل آنتروپی شانون

صفحه 77-65
حسین مقدم؛ مسلم چرابین؛ حسن نودهی؛ احمد اکبری

6.

طراحی و تبیین الگوی مدیریت ارزش ها در آموزش و پرورش

صفحه 91-78
مریم ارمندیی؛ رمضان جهانیان؛ مهتاب سلیمی

7.

نقش میانجی رفتار شهروندی در رابطه هوش معنوی با عملکرد سازمانی کارکنان دانشگاه‌های کرمانشاه

صفحه 102-92
کلثوم چهری؛ مریم اسلام پناه

8.

الگویی برای آسیب شناسی برنامه ریزی آموزشی با رویکرد توسعه منطقه ای( مطالعه موردی: مناطق چهار گانه آموزش و پرورش شهر شیراز)

صفحه 123-103
عباس اصلاحی؛ نادر شهامت

9.

عوامل مؤثر بر بهره‌وری اماکن‌ورزشی مراکز آموزش‌عالی و دانشگاه‌های استان‌فارس

صفحه 138-124
حمیدرضا پدرام؛ احمد ترک فر؛ محمد علی میرحسینی

10.

ارائه مدلی برای آموزش استاندارد در هنرستان‌های شهر تهران از بعد مهارت‌آموزی

صفحه 155-139
عیسی درویش پور؛ افسانه صابرگرکانی؛ مریم مصلح؛ لیلا شریفیان

11.

شناسایی انتظارات غیرحرفه ای مدیران از نومعلمان در مدارس ابتدایی

صفحه 165-156
انسی کرامتی

12.

شناسایی آسیب‌ها و تهدیدهای موثر بر مدیریت علم دانشگاه (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی)

صفحه 181-166
حیدر احمدی؛ محمدرضا کرامتی؛ غلامعلی احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب