1.

طراحی مدلی برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن اولیا و مربیان بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی

صفحه 15-1
طیبه سادات شاه امیری؛ حسنعلی بختیار نصرآبادی؛ جهانبخش رحمانی؛ زهره سعادتمند

2.

طراحی چارچوب نظری مدارس امن در آموزش و پرورش ایران: یک پژوهش کیفی

صفحه 30-16
منصوره کشوری؛ محبوبه سلیمانپور عمران؛ بهرنگ اسماعیلی شاد

3.

شناسایی ابعاد مهارت های رهبران آموزشی مدارس: مطالعه ای آمیخته

صفحه 45-31
حامد رنجبر؛ نادر سلیمانی؛ حمید شفیع زاده

4.

شناسایی و رتبه بندی مولفه های وضعی و شخصی موثر بر رفتار مدیریت تصویرپردازی ذهنی در اداره آموزش و پرورش استان مازندران

صفحه 58-46
مهدیه باقری قاجاری؛ محمد صالحی؛ مریم تقوایی یزدی

5.

تاثیر تمرین با مدل آموزشی بازی های تاکتیکی بر مهارت های شناختی و حرکتی

صفحه 71-59
رضوان رضوانی اصل؛ مهدی نمازی زاده؛ محمد کاظم واعظ موسوی

6.

طراحی الگوی موانع توسعه حرفه ای دبیران تربیت بدنی مدارس بر اساس مدل یابی ساختاری تفسیری

صفحه 86-71
فرشید کرمی؛ کاملیا عبدی؛ سید احسان امیرحسینی

7.

شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران‌های حکمرانی خوب در آموزش و پرورش ایران با استفاده از رویکرد تحلیل تأثیر متقابل

صفحه 107-87
مهناز حسن بندی؛ حمید فرهادی راد؛ غلامحسین رحیمی دوست

8.

تعیین شایستگی‌های معلمان در تدریس آنلاین

صفحه 123-108
سارا ابراهیمی

9.

نقش واسطه ای درگیری تحصیلی در رابطه بین جهت گیری هدف تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوم شهر اقلید

صفحه 135-124
نسیمه صالحی؛ عباس قلتاش؛ مرضیه طهماسبی

10.

ارائه الگوی ساختاری - تفسیری تعالی فردی معلمان

صفحه 150-136
میثم قویدل باجگیران؛ مسلم چرابین؛ الهام فریبرزی؛ احمد اکبری

11.

الگوی توسعه آموزش های فنی حرفه ای برای نظام آموزش و پرورش ایران

صفحه 163-151
جعفر صادقی فر؛ نرگس سعیدیان خوراسگانی؛ مریم براتعلی

12.

آسیب شناسی مدارس تیزهوشان با توجه به مولفه های (روانی،اجتماعی و عملکردی) از نظر کارشناسان و دبیران مدارس استان البرز

صفحه 166-179
طلعت دیبا واجاری؛ مرجان خمیس ابادی؛ محمد دهقان دار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب