1.

سنتزپژوهی عوامل کلیدی سیاست‌گذاری تربیتی با رویکرد خانواده: ارائه یک الگوی نظام‌مند

صفحه 18-1
محدثه فدایی؛ رضا صالحی امیری؛ محمود مهر محمدی؛ محمد مهدی ذوالفقار زاده کرمانی

2.

ارائه چارچوب مفهمومی معماری سازمانی در نظام آموزش عالی به صورت الکترونیک مجازی

صفحه 35-19
سمانه خشنود؛ علیرضا چناری

3.

شناسایی عوامل موثر بر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به منظور ارائه مدل در مدارس ایران

صفحه 51-36
معصومه توکلی؛ ابراهیم حلاجیان

4.

طراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی در دوره ابتدایی

صفحه 67-52
خدیجه جمشیدی مقدم؛ مرجان کیان؛ مسعود گرامی پور؛ سید احسان خاندوزی

5.

نقش ویژگی های شخصیتی و سلامت سازمانی در فرایند جانشین پروری در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس

صفحه 79-68
وحید رفیعی دهبیدی؛ امین رعیت؛ هدایت حاجی زاده

6.

ارائه الگوی مفهومی کاربرد علوم انسانی؛ با هدف ارتقای کیفی این علوم

صفحه 99-80
وجیهه کریمی؛ محمد رضا بهرنگی

7.

تأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی با میانجیگری رفتار مثبت سازمانی مدیران مدارس ابتدایی

صفحه 114-100
محمد بنیادی؛ ولی مهدی نژاد

8.

تدوین مدل رضایت دانشجویان از آتلیه مجازی طراحی معماری و دلالت‌هایی برای مدیران آموزشی (مطالعه موردی: دانشکده های فنی حرفه ای پسران مرودشت، باهنر شیراز و الزهرا شیراز)

صفحه 149-128
فاطمه نیک نهاد؛ محمد پروا؛ حسین افلاکی فرد؛ هادی کشمیری

9.

تعیین اثربخشی مدیریت راهبرانه مبتنی بر تئوری انتخاب بر فرهنگ سازمانی و بهره‌وری مدیران دانشگاه تاجیکستان

صفحه 160-150
اسمعیل مهدیپور؛ بی بی حفیظه مجیدآوا

10.

مقایسۀ‌ اضطراب امتحان، انگیزش پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزانِ پسر پایۀ دوازدهم بر اساس شرکت آنان در آزمون‌های آموزشگاه‌های خصوصی

صفحه 176-160
محمود رستمی؛ حجت‌اله فانی؛ احسان کشت‌ورز کندازی؛ آسیه شاهسون پور

11.

بررسی رابطه هوش هیجانی، خلاقیت و سلامت روان در دانشجویان

صفحه 208-197
علی افسری؛ عباس اناری نژاد؛ فرشید قاسمی؛ علی شیروانی شیری

12.

پیش‌بینی خودنظم‌دهی تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و ذهن‌آگاهی دانش‎آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان آباده

صفحه 219-209
الهه اسلمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب