1.

تبیین نقش میانجی ظرفیت یادگیری سازمانی در ارتباط بین سرمایه فکری و یادگیری سازمانی با عملکرد شغلی

صفحه 16-1
سیروس قنبری؛ پروانه محمدی

2.

مدل تاب‌آوری مدیران مدارس ابتدایی: پژوهشی کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان

صفحه 28-17
مهدی باقری؛ مسعود صادقی؛ محمود ابوالقاسمی؛ سیف اله فضل الهی قمشی

3.

مدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی در دانشگاه پیام نور

صفحه 47-29
ارسلان رحمن نژاد؛ جهانگیر یاری حاج عطالو؛ صادق ملکی آوارسین؛ رفیق حسنی

4.

طراحی الگوی عملیاتی تقاضای معلمان دوره های تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه

صفحه 63-48
صمد برزویان؛ فائزه محمداسمعیلی؛ عباس عباسپور

5.

ارائه الگوی نقش آگاهی اخلاقی و حاکمیت فناوری بر توسعه حرفه‌ای معلمان با نقش میانجی خلاقیت

صفحه 78-64
سید نورالدین محمودی

6.

فراتحلیل اثربخشی برنامه‌های آموزش محیط زیست بر سواد زیست محیطی در ایران

صفحه 95-79
سیروس محمودی

7.

ادراک تجربه زیسته مدیران مدارس از فرایند توسعه حرفه ای

صفحه 107-96
نرگس صفدری؛ داود قرونه؛ مرتضی کرمی

8.

ارائه مدل گسترش عملکرد کیفیت در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای وزارت آموزش و پرورش و مقایسه آن با اعتیاد موبایلی و اینترنتی در دانش‌آموزان

صفحه 120-108
ابوذر زارع؛ مهرزاد حمیدی؛ ولی نوذری؛ طاهره کریمی جشنی

9.

تبیین و شناسائی مؤلفه های توانمند سازی کارکنان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل)

صفحه 136-121
پیمان آخربین؛ توران سلیمانی؛ صدرالدین ستاری

10.

طراحی الگوی ساختاری تفسیری موانع توانمند سازی منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان

صفحه 148-136
سمیه عمادی؛ ابوذر زارع؛ مهدی رستگاری؛ ظهراب گوهری

11.

ارائه الگوی بهینه برنامه درسی مبتنی بر مهارت‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان در چارچوب الگوی اکر

صفحه 164-150
حجت افتخاری؛ سید عبدالوهاب سماوی؛ حسین زینلی پور

12.

الگوی دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات

صفحه 183-165
سهراب جهانگیری فرد؛ حمید شفیع زاده؛ نادر سلیمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب