1.

ارائه و اعتبارسنجی الگوی شایستگی‌های مدیران در آموزش و پرورش گیلان با رویکرد ارزش‌آفرینی منابع انسانی.

صفحه 21-1
معصومه حسین پور؛ مرحمت همت پورخطبه سرا؛ صدرالدین ستاری

2.

ارتباط عوامل بین فردی و سازمانی با تعالی سازمانی: نقش میانجی اخلاق حرفه‌ای، توانمندسازی روان‌شناختی و چابکی سازمان

صفحه 22-38
حجت حسن نژاد؛ جواد کیهان؛ محمد حسنی؛ مریم سامری

3.

ارائه الگویی برای آموزش توسعه بازار کودکان در ایران

صفحه 39-50
بیتا نیک نژاد؛ پرویز سعیدی؛ امیر اخوان فر

4.

آسیب شناسی آموزش تفکرانتقادی در نظام آموزشی ایران/با دیدگاه مدرسه زندگی

صفحه 57-68
مینا رنجبری؛ سعید مذبوحی؛ صدرالدین ستاری

5.

طراحی مدل تاثیر فناوری اطلاعات درآموزش کسب وکارهای کارآفرینانه با تاکید بر چابکی سازمانهادر ایران.

صفحه 69-85
مهرداد رضایی؛ طهمورث سهرابی؛ مهدی کریمی زند

6.

تدوین راهبردهای توسعه آموزش پیش دبستانی در مناطق کمتر توسعه یافته(مورد مطالعه: آموزش و پرورش عشایر استان چهارمحال و بختیاری)

صفحه 86-97
یعقوب رحیمی پردنجانی؛ مریم شفیعی سروستانی؛ مهدی محمدی

7.

نقش واسطه ای دلبستگی شغلی در رابطه بین خودکارآمدی و اثربخشی معلمان تربیت بدنی

صفحه 98-110
نیما شهیدی؛ سیروس حدادنیا

8.

طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی اخلاق زیست محیطی مبتنی بر نظم خودجوش در دوره متوسطه دوم

صفحه 111-126
هانیه خدادادی تیرکلایی؛ سیده عصمت رسولی؛ وحید فلاح

9.

الگوی مطلوب برنامه درسیِ آموزشِ زیست محیطی مبتنی بر شاخص های توسعه پایدار در دوره متوسطه اول با رویکرد کارکردی

صفحه 127-142
فاطمه عزیززاده؛ محسن دهقانی قناتغستانی؛ کلثوم نامی؛ محمود صباحی زاده

10.

تدوین معادله افتراقی عوامل آموزشگاهی موثر بر عملکرد در آزمون تیمز 2019 پایه چهارم در دانش آموزان با عملکرد بالا و پایین

صفحه 143-154
آسیه ضیاء نژاد شیرازی؛ نادره سهرابی شگفتی؛ مریم کوروش نیا؛ حسین بقولی؛ سلطانعلی کاظمی

11.

سنتز پژوهی مؤلفه های دانشگاه نسل چهارم

صفحه 155-170
نسرین عیدی؛ محمد نوریان؛ جمشید مقدسی

12.

واکاوی فرصت ها و تهدیدات پست مدرنیسم از منظر اخلاق و ارزش‌های دینی با تاکید بر دلالت ها برای مدیران آموزشی

صفحه 165-175
پریسا فرخی نژاد

13.

ارائه مدل پارادیمی به اشتراک گذاری دانش ضمنی با هدف راه اندازی آموزش کارآفرینی در مدارس

صفحه 176-198
فرهاد شفیع پور مطلق؛ محمدعلی نادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب