1.

ارائه مدل پیش بینی خودپنداره بر اساس مشکلات رفتاری-هیجانی با میانجی گری مهارت‌های زندگی در دانش آموزان دوره ابتدایی

صفحه 1-20
فاطمه رشیدی؛ موسی جاودان

2.

ارائه مدل روابط ساختاری نگرش‌های ناکارآمد و هوش معنوی با اضطراب کرونا از راه میانجی‌گری سرسختی روان‌شناختی

صفحه 21-38
هوشنگ گراوند؛ سعیده سبزیان

3.

نقش میانجیگر حساسیت به پاداش در روابط سوگیری حافظه ای مرتبط با مانیا و حافظه ی کاری بر بهبودی از اختلال دوقطبی نوع یک

صفحه 39-52
نگین انباری میبدی؛ سجاد بشرپور؛ محمد نریمانی

4.

اثربخشی بازی درمانی بر نقص توجه دانش‌آموزان دارای نقص توجه/بیش‌فعالی و دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری دوره اول ابتدایی شهرستان جم

صفحه 53-66
سوسن کریمیان؛ مجید برزگر

5.

اثر بخشی آموزش بازی‌های شناختی شنیداری بر واج آگاهی دانش‌آموزان نارساخوان

صفحه 67-81
مرضیه زینی؛ سعید رضایی؛ عنبر شکری؛ محمد بلوچی انارکی

6.

اثر بخشی روان پویشی کوتاه مدت بر ترس از ارزیابی منفی ، نارضایتی بدنی و کاهش علائم افراد مبتلا به بدشکلی بدنی

صفحه 82-100
مریم السادات هاشمیان ریزی؛ فاطمه ایزدی

7.

نقش واسطه ای کیفیت زندگی مدرسه و اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین باورهای معرفت شناختی با پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی در دانش آموزان

صفحه 101-114
جمال صادقی

8.

اثربخشی آموزش ابعاد کمال‌گرایی بر رشد خودکارآمدی در دانش‌آموزان مدارس خاص

صفحه 115-130
آزاده صادقیان؛ سعید وزیری؛ محمد حسین فلاح

9.

روایابی نسخه فارسی مقیاس پذیرش بیماری در بین زنان 18 سال به بالا در دوره شیوع کووید-19

صفحه 131-142
زهرا نقش؛ محمّدرضا یکتا

10.

رابطه دشواری در تنظیم هیجان و سبکهای والدگری مادران، با نشانه های رفتار مخرب فرزندانشان

صفحه 143-160
فاطمه تجلی؛ حجت الله جاویدی؛ امیر هوشنگ مهریار؛ سید احمد میرجعفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب