1.

نقش رهبری آموزشی مدیران در پیش‌بینی یادگیری حرفه‌ای معلمان مدارس ابتدایی

صفحه 16-1
زهرا دیانت؛ رضوان حسینقلی زاده؛ سمیه ابراهیمی کوشک مهدی

2.

مطالعه پدیدار شناسانه تجارب دشوار مدیران مدارس

صفحه 32-17
محمد رزمیان؛ صادق ملکی آوارسین؛ جهانگیر یاری حاج عطالو

3.

راه‌حل‌های بهبود ارزشیابی تکوینی در محیط‌های یادگیری الکترونیکی

صفحه 49-33
حامد عباسی کسانی؛ غلامرضا شمس مورکانی؛ فرهاد سراجی

4.

شناسایی و رتبه بندی آموزش‌های مؤثر نیروی انسانی بر پیاده سازی تجارت الکترونیک در شرکت‌های دانش بنیان فعال حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تهران

صفحه 60-50
علی حکیم زاده؛ محمد قاسمی نامقی؛ علی حسین زاده

5.

بررسی رابطه‌ی رهبری سطح پنج و رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس بواسطه توانمندسازی ساختاری و روان‌شناختی معلّمان

صفحه 85-61
حسین معجونی؛ محمد رضا اردلان؛ سیروس قنبری؛ افشین افضلی

6.

شناسایی پیشران‌های هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم برای ورود به هنرستان

صفحه 99-86
فیض الله ناصری؛ مریم اسلام پناه؛ فرانک موسوی؛ الهام کاویانی

7.

ارائه مدل مفهومی ارتقاء تعهد سازمانی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

صفحه 112-100
مریم احمدی؛ مهدی شریعتمداری؛ محمدنقی ایمانی؛ اصغر شریفی

8.

توسعه فرهنگی و شاخص های کلان آموزشی آن در نظام فکری قرآن کریم با رویکرد دلالت‌پژوهی

صفحه 127-113
عباس ابراهیمی؛ سجاد نیکخو؛ میثم آقداغی

9.

طراحی الگوی شایستگی‌های مدیران آموزشی سازمان تأمین اجتماعی

صفحه 140-128
صلاح الدین سرخابی؛ فردین باتمانی؛ مجید محمدی؛ عباس خدادادی

10.

شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مدل تدریس اثربخش در مقطع ابتدایی

صفحه 154-141
نادر شهامت؛ رضا زارعی؛ مسلم صالحی؛ سیدمحمدهادی حسینی حسام آبادی

11.

شناسایی مولفه های برنامه درسی مکعبی با ترکیب روش فراترکیب و دلفی

صفحه 168-155
حمزه آبار؛ کورش پارسا معین؛ فتاح ناظم

12.

طراحی الگوی رویکرد ارتباطی در آموزش زبان جهت ارتقای مهارت‌های زبان انگلیسی

صفحه 183-169
شهرزاد خسروی نژاد؛ عفت پیری

13.

اثربخشی مداخله شناختی رفتاری در کاهش علایم اضطراب امتحان وبهبود کیفیت زندگی دانش آموزان

صفحه 196-184
مجید پورحمیدی؛ سیروس سروقد؛ آذرمیدخت رضایی؛ حسین بقولی

14.

دلالت های آموزشی دادگاه های بین المللی برای اهداف و رویکرد دیوان

صفحه 211-197
مهدی رضا صادقی؛ سید قاسم زمانی

15.

تاثیر کلاس هنری سرود و موسیقی بر پیشرفت تحصیلی و مهارت اجتماعی دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی شهر تهران

صفحه 224-212
فاطمه ناصری؛ مرتضی سمیعی زفرقندی؛ مریم صفر نواده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب