1.

ارائه الگوی بومی رهبری مثبت‌گرا برای مدیران مدارس ابتدایی

صفحه 19-1
معصومه کوهساری؛ عبدالرحیم نوه ابراهیم؛ حسن رضا زین ابادی؛ حسین عیاسیان

2.

شناسایی چالش‌ها و مسائل پیش روی مدیران مدارس ایران در مقایسه با تجارب جهانی

صفحه 33-20
علیرضا تمدنی؛ رضوان حسینقلی زاده

3.

شناسایی راهبردهای به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی به شیوه پدیدارشناسی

صفحه 48-34
مریم محمدی؛ نادرقلی قورچیان؛ فرهاد شفیع پورمطلق؛ محمد صاحب الزمانی

4.

اثر سیستم ارزیابی عملکرد بر رفتار خودشیرینی با نقش میانجی جوّ سازمانی

صفحه 64-49
مهدی محبی؛ ناصر ناستی زایی

5.

عوامل مؤثر در طراحی مدل آموزش مجازی مدیران مدارس فارس

صفحه 76-66
حامد خرم شکوه؛ عباداله احمدی؛ نادر شهامت؛ مسلم صالحی

6.

بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام تجاری و قصد گذراندن دوره‌های آنلاین پلتفرمهای آموزش الکترونیکی

صفحه 96-77
ندا طهماسبی روشن؛ علی اکبر آقاجانی افروزی؛ عبدالله حمیدی کولایی

7.

طراحی الگوی مدرسه موفق: یک مطالعه فراترکیب

صفحه 110-97
فضایل کیانی؛ عادل زاهد؛ علی خالق خواه؛ تقی اکبری

8.

طراحی مدل رابطه رفتار شهروندی سایبری با کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش با میانجیگری عدالت آموزشی

صفحه 134-111
حمید ولی اللهی رودباری؛ سیده عصمت رسولی؛ لادن سلیمی

9.

طراحی الگوی استقرار سازمان یادگیرنده با تاکید بر رهبری دانش و سطوح یادگیری در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با رویکرد آمیخته

صفحه 152-135
رضا بیجاری؛ علیرضا منظری توکلی؛ سمانه مهدیزاده؛ سنجر سلاجقه

10.

ارائه الگوی مهارت‌آموزی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر همدان

صفحه 168-153
هادی جمشیدی؛ علیرضا فقیهی؛ محمدرضا یوسف زاده چوسری

11.

شناسایی عوامل موثر بر نظام جذب و تأمین نیروی انسانی حرفه‌ای در آموزش و پرورش:استان هرمزگان

صفحه 180-169
فریبا روئین؛ سراج الدین محبی؛ پروانه گلرد

12.

ساخت و اعتباریابی مقیاس شایستگی های گروه آموزشی به عنوان ارشادگر حرفه ای یادگیری معلمان.

صفحه 199-181
مهدی محمدی؛ مسعود انصاری جابری؛ مریم شفیعی؛ قاسم سلیمی؛ الهام حیدری

13.

مطالعه علل کاهش نشاط در میان معلمان به روش آمیخته

صفحه 212-200
حامد درخشانی؛ نادر سلیمانی؛ حمید شفیع زاده

14.

بررسی نقش واسطه‌ای سرمایه اجتماعی در رابطه با مدیریت دانش، کار تیمی و عملکرد شغلی در معلمان (مورد مطالعه: معلمان شهر گله‌دار)

صفحه 230-213
محمد رزاقی؛ محمد جابر یونسی؛ مجید کوثری؛ غلامحسین زارع

15.

اعتباریابی الگوی مدرسه کانون تربیتی محله با پرسشنامه

صفحه 246-231
محبوبه صدرزاده؛ نرگس حسن مرادی؛ زهرا صباغیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب