1.

تحلیل چندسطحی رابطه ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس، کیفیت تدریس معلم و هیجانات پیشرفت مثبت با عملکرد ریاضی در دانش-آموزان پایه نهم

صفحه 1-20
آرش آخش؛ عسکر آتش افروز؛ منیجه شهنی ییلاق؛ مرتضی امیدیان

2.

طراحی مدل ساختاری-تفسیری تجارب معلمان از جایگاه هوش‌های چندگانه در برنامه درسی

صفحه 21-34
سلماز شهراد؛ وحید فلاح؛ سیده عصمت رسولی

3.

برازش روابط علّی- ساختاری خودکارآمدی و خود تنظیمی با اعتیاد به اینترنت با میانجی گری کیفیت زندگی در نوجوانان شهر تهران

صفحه 35-52
ملیحه احمدی؛ مرتضی عندلیب کورایم؛ الهام ضرقامی

4.

بررسی تاثیر اصلاح سبک زندگی بر بهبود گونه شناسی یکپارچگی و آسیب شناسی خانواده در بین زوج‌های شهرستان رستم

صفحه 53-66
صادق بازیار؛ نادره سهرابی؛ سلطانعلی کاظمی

5.

اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روان شناختی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی

صفحه 67-76
علیرضا صفایی؛ مجید برزگر

6.

تبیین خود‌شفقت‌ورزی براساس سبک‌های دلبستگی و کمال‌گرایی

صفحه 77-94
محبوبه فولادچنگ؛ نرجس عباسی

7.

تاثیر سرزندگی ذهنی و هوش معنوی بر شایستگی کارآفرینی با واسطه گری سرمایه های اجتماعی دردانشجویان دختر دانشگاه پیام نور شیراز

صفحه 95-106
اکرم ملکزاده؛ نازنین سهامی؛ حمیدرضا ایمانی فر

8.

تدوین و تعیین اثر بخشی بسته آموزشی هوش معنوی با رویکرد قرآنی بر سلامت روان بیماران سرطانی زن

صفحه 107-116
یلدا شهروان؛ سوسن سهامی

9.

بررسی نقش میانجی سبک مقابله‌ای مثبت و منفی بر رابطه بین پاسخ استرس روانی و پرخاشگری دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی پس از پیک ششم شیوع کووید-19

صفحه 117-126
مرضیه عبداله زاده راد؛ اشکان کاظمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب