1.

تحلیلی آینده پژوهانه بر وضعیت تاب آوری شهری در بافت‌های فرسودۀ مناطق 7 و 15 شهرداری تهران

محمدجواد خسروی؛ علیرضا استعلاجی؛ سعید پیری؛ حمیدرضا صباغی

2.

الگویابی روابط ساختاری بین ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری با شخصیت برند آن؛ مورد مطالعه: شهرستان مرزی جلفا در استان آذربایجان شرقی

عادل ساریخانی ساریخان بیگلو؛ محمدرضا رضایی؛ علی رحیمی

3.

تحلیل حکمروایی دیپلماسی شهری در عصر جهانی‌شدن (نمونه موردی: کلان شهر تهران)

کاظم آریافر؛ محمدعلی خلیجی؛ بهناز بابائی مراد

4.

آینده پژوهی بازار گردشگری شهری مبتنی بر رویکرد گردشگری پست مدرن مطالعه موردی:کلانشهر تبریز

محمدعلی سالکی ملکی؛ رحیم حیدری؛ شهریور روستایی

5.

استراتژی بازریابی منطقه ای مبتنی بر هوش فرهنگی درمیان بازرگانان و مدیران استان های فارس، هرمزگان،بوشهر، اصفهان و تهران

محمد رضا دژکام؛ سراج الدین محبی؛ حسن بیابانی

6.

تحلیل تأثیر برنامه های اول و دوم توسعه بر طبقه محروم در ایران بعد از انقلاب اسلامی

صفحه 23-42
ابراهیم آقامحمدی؛ محمدرضا قائدی؛ گارینه کشیشیان سیرکی؛ حسن خداوردی

7.

اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال صنایع ایران

ولی اله عبدالحسینی؛ خسرو عزیزی؛ محمود محمودزاده؛ مهدی ادیب پور

8.

طراحی و تبیین مدل سرمایه‌گذاری برای کسب مزیت رقابتی در شهرک‌های صنعتی استان فارس با رویکرد آمیخته

قاسم علی پور؛ محمود مدیری؛ رویا سلطانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب