1.

تاثیر آموزش سازندهگرا بر میسان رضایت و یادگیری شرکتکنندگان در دوره های آموزش مداوم پسشکی مبتنی بر وب

صفحه 1-24
سمیه ابراهیمی کوشک‌مهدی؛ مرتضی کرمی؛ محمدرضا آهنچیان؛ پگاه مسنن مظفری

2.

تعیین میزان گرایش اعضاء هیات علمی به فرهنگ کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

صفحه 25-34
صادق ملکی آوارسین؛ زین‌العابدین صادقی باروجی

3.

رابطه بین هوش سازمانی و عملکرد مدیران مدارس متوسطه شهر یزد

صفحه 35-58
فریده حمیدی؛ رضا ساکی؛ عباس موحدی نسب؛ زینب محب زاده

4.

نقش خودارزیابی در پیش بینی توانمندسازی و تعهد سازمانی کارکنان

صفحه 59-72
فریبا تابع بردبار؛ مریم آقایی

5.

رابطه بین‌ سبک‌های مدیریت‌ با سلامت سازمانی و استرس شغلی کارکنان

صفحه 73-90
عباداله احمدی؛ عباسعلی بذرافشان

6.

رابطه بین توانمندسازی و کیفیت زندگی کاری با فرسودگی شغلی در کارکنان سازمان آموزش و پرورش

صفحه 91-108
فتاح ناظم؛ تینا علیزاده رنجبر

7.

رابطه کمال‌گرایی، جهت‌گزینی هدف و عملکرد تحصیلی با فرسودگی تحصیلی

صفحه 109-124
عادل زاهد بابلان؛ روشنک پوربهرام؛ سمیرا رحمانی جوانمرد

8.

آسیب‌شناسی برنامه درسی آموزش زبان انگلیسی از دیدگاه معلمان و دانش آموزان دوره متوسطه

صفحه 125-142
محمد بهروزی؛ آزاده آموزگار؛ یعقوب علیپور

9.

الگوی روابط بین قابلیت یادگیری سازمانی و هوش سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه

صفحه 143-158
فریبا کریمی؛ مرضیه اکبری

10.

ارائه الگوی توانمندسازی مدیران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران (منطقه سه)

صفحه 159-180
کیومرث نیاز آذری؛ مریم تقوایی یزدی

11.

رابطه بین تیپ شخصیتی درونگرایی- برونگرایی با میزان رضایت شغلی و تعهد سازمانی معلمان

صفحه 181-194
امیر سبزی پور؛ بهزاد رشنودی؛ سمیه امیری؛ علی کرم الهی

12.

رابطه بین فرهنگ سازمانی مدرسه و تعهد سازمانی دبیران دوره متوسطه

صفحه 195-214
منیره رضایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب