1.

رابطه بین توانمندساز‌ها و فرآیندهای مدیریت دانش با عملکرد دانشگاه-ها (مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی منتخب استان اصفهان)

صفحه 1-18
سیما فتاحیان؛ رضا هویدا؛ سید علی سیادت؛ هوشنگ طالبی

2.

ارائه مدل ساختاری پیش بینی فرسودگی شغلی مدیران آموزش عالی برحسب کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی و مدیریت دانش

صفحه 19-40
حمید سینا؛ صمد کریم زاده؛ فتاح ناظم؛ عباداله احمدی

3.

رابطه جو اخلاقی سازمان با اعتماد سازمانی و تعهد سازمانی دبیران دوره متوسطه

صفحه 41-64
علی شیرازی؛ مریم احمدی زهرانی

4.

رابطه بین سبک‌های رهبری با سازمان یادگیرنده در مدارس ابتدایی

صفحه 65-94
سیروس قنبری؛ اصغر اسکندری

5.

7 ارزیابی هم ترازی کتاب‌های کارشناسی زبان انگلیسی تخصصی رشته‌ها‌ی علوم انسانی انتشارات سمت و استانداردهای آموزشی مربوطه براساس اهداف آموزشی اندرسون و کراتول

صفحه 95-110
رضا رضوانی؛ بهناز حق شناس

6.

رابطه‌ی بین مدیریت دانش و بهره‌وری با نقش واسطه‌گری فرهنگ سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد

صفحه 111-128
سید احمد هاشمی

7.

تأثیر آموزش اندیشه ورزی بر مهارت‌های فراشناخت حالتی دانش-آموزان

صفحه 129-152
اسماعیل کاظم پور؛ مریم باباپور واجاری؛ سیده معصومه عصایی

8.

تحلیل اثرات قابلیت‌های حرفه‌ای آموزشگران در موفقیت شغلی دانش-آموختگان مراکز آموزش عالی علمی کاربردی کشاورزی

صفحه 181-196
بهمن خسروی‌پور؛ محمدرضا سلیمانپور

9.

ارزیابی وضعیت نفوذ آرمانی مدیران در مجتمع‌های آموزشی صالح‌آباد

صفحه 196-216
منصوره بختیاری فایندری؛ مجتبی بذرافشان مقدم؛ محمدرضا آهنچیان؛ حسین کارشکی

10.

نیازسنجی آموزشی کارشناسان پژوهشی دانشگاه یزد با استفاده از الگوی شغل و شاغل

صفحه 217-234
جعفر ترک زاده؛ رضا ناصری جهرمی؛ هادی رحمانی

11.

ارزیابی کیفی معماری سازمانی وضعیت موجود دانشگاه آزاد اسلامی و ارایه الگوی سرویس‌های معماری در وضع مطلوب

صفحه 235-260
نجمه احمدیان؛ سید ابراهیم مدینه؛ علی اکبر شبانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب