برزگر, مجید, دلاور, علی, احدی, حسن. (1391). نقش واسطه ای الگوی چهاربخشی هدف های پیشرفت و راهبردهای شناختی در رابطه بین نظریه های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی (یک مدل علی). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 3(10), 71-86.
مجید برزگر; علی دلاور; حسن احدی. "نقش واسطه ای الگوی چهاربخشی هدف های پیشرفت و راهبردهای شناختی در رابطه بین نظریه های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی (یک مدل علی)". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 3, 10, 1391, 71-86.
برزگر, مجید, دلاور, علی, احدی, حسن. (1391). 'نقش واسطه ای الگوی چهاربخشی هدف های پیشرفت و راهبردهای شناختی در رابطه بین نظریه های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی (یک مدل علی)', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 3(10), pp. 71-86.
برزگر, مجید, دلاور, علی, احدی, حسن. نقش واسطه ای الگوی چهاربخشی هدف های پیشرفت و راهبردهای شناختی در رابطه بین نظریه های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی (یک مدل علی). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1391; 3(10): 71-86.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب