حیدری چیانه, رحیم, صنوبر, ناصر, سعدلونیا, حسین. (1394). تحلیلی بر نقش تصویر برند بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان شهر تبریز. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 6(22), 79-94.
رحیم حیدری چیانه; ناصر صنوبر; حسین سعدلونیا. "تحلیلی بر نقش تصویر برند بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان شهر تبریز". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 6, 22, 1394, 79-94.
حیدری چیانه, رحیم, صنوبر, ناصر, سعدلونیا, حسین. (1394). 'تحلیلی بر نقش تصویر برند بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان شهر تبریز', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 6(22), pp. 79-94.
حیدری چیانه, رحیم, صنوبر, ناصر, سعدلونیا, حسین. تحلیلی بر نقش تصویر برند بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان شهر تبریز. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1394; 6(22): 79-94.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب