شمس, فاطمه, تابع بردبار, فریبا. (1390). نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه‌ی جهت‌گیری هدف و عملکرد ریاضی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1(3), 82-95.
فاطمه شمس; فریبا تابع بردبار. "نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه‌ی جهت‌گیری هدف و عملکرد ریاضی". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1, 3, 1390, 82-95.
شمس, فاطمه, تابع بردبار, فریبا. (1390). 'نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه‌ی جهت‌گیری هدف و عملکرد ریاضی', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1(3), pp. 82-95.
شمس, فاطمه, تابع بردبار, فریبا. نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه‌ی جهت‌گیری هدف و عملکرد ریاضی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1390; 1(3): 82-95.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب