رضوانی, رضا, زمانی, گرانناز. (1391). ارزیابی هم ترازی آزمونهای سراسری، محتوای کتابها و اهداف آموزشی رشته آموزش زبان انگلیسی بر اساس اهداف آموزشی اندرسون و کراتول. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 3(11), 105-120.
رضا رضوانی; گرانناز زمانی. "ارزیابی هم ترازی آزمونهای سراسری، محتوای کتابها و اهداف آموزشی رشته آموزش زبان انگلیسی بر اساس اهداف آموزشی اندرسون و کراتول". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 3, 11, 1391, 105-120.
رضوانی, رضا, زمانی, گرانناز. (1391). 'ارزیابی هم ترازی آزمونهای سراسری، محتوای کتابها و اهداف آموزشی رشته آموزش زبان انگلیسی بر اساس اهداف آموزشی اندرسون و کراتول', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 3(11), pp. 105-120.
رضوانی, رضا, زمانی, گرانناز. ارزیابی هم ترازی آزمونهای سراسری، محتوای کتابها و اهداف آموزشی رشته آموزش زبان انگلیسی بر اساس اهداف آموزشی اندرسون و کراتول. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1391; 3(11): 105-120.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب