سالم, جلال, زارع, ابراهیم. (1389). بررسی بازاریابی و مزیت نسبی بادام دراستان یزد. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 2(6), 73-90.
جلال سالم; ابراهیم زارع. "بررسی بازاریابی و مزیت نسبی بادام دراستان یزد". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 2, 6, 1389, 73-90.
سالم, جلال, زارع, ابراهیم. (1389). 'بررسی بازاریابی و مزیت نسبی بادام دراستان یزد', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 2(6), pp. 73-90.
سالم, جلال, زارع, ابراهیم. بررسی بازاریابی و مزیت نسبی بادام دراستان یزد. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1389; 2(6): 73-90.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب