فانی, حجت اله, غیاثی, پروین, قانع, زهرا. (1392). تأثیر آموزش زبان تکلیف- محور در مقایسه با روش دستور- ترجمه بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان متوسطه. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 4(14), 99-114.
حجت اله فانی; پروین غیاثی; زهرا قانع. "تأثیر آموزش زبان تکلیف- محور در مقایسه با روش دستور- ترجمه بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان متوسطه". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 4, 14, 1392, 99-114.
فانی, حجت اله, غیاثی, پروین, قانع, زهرا. (1392). 'تأثیر آموزش زبان تکلیف- محور در مقایسه با روش دستور- ترجمه بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان متوسطه', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 4(14), pp. 99-114.
فانی, حجت اله, غیاثی, پروین, قانع, زهرا. تأثیر آموزش زبان تکلیف- محور در مقایسه با روش دستور- ترجمه بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان متوسطه. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1392; 4(14): 99-114.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب