کیانی, بهناز, هادیان فرد, حبیب. (1395). تأثیر مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر برنامه ریزی نوجوانان با علایم زیر آستانه تشخیص اختلال نقص توجه-بیش فعالی در آزمون برج لندن. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 7(23), 117-134.
بهناز کیانی; حبیب هادیان فرد. "تأثیر مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر برنامه ریزی نوجوانان با علایم زیر آستانه تشخیص اختلال نقص توجه-بیش فعالی در آزمون برج لندن". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 7, 23, 1395, 117-134.
کیانی, بهناز, هادیان فرد, حبیب. (1395). 'تأثیر مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر برنامه ریزی نوجوانان با علایم زیر آستانه تشخیص اختلال نقص توجه-بیش فعالی در آزمون برج لندن', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 7(23), pp. 117-134.
کیانی, بهناز, هادیان فرد, حبیب. تأثیر مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر برنامه ریزی نوجوانان با علایم زیر آستانه تشخیص اختلال نقص توجه-بیش فعالی در آزمون برج لندن. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1395; 7(23): 117-134.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب