عمادی, سیدرسول, یکتا, سمیه. (1395). تأثیر روش استاد- شاگردی مبتنی برآموزش چند رسانه ای بر مقدار انگیزش و پیشرفت تحصیلی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 7(26), 1-17.
سیدرسول عمادی; سمیه یکتا. "تأثیر روش استاد- شاگردی مبتنی برآموزش چند رسانه ای بر مقدار انگیزش و پیشرفت تحصیلی". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 7, 26, 1395, 1-17.
عمادی, سیدرسول, یکتا, سمیه. (1395). 'تأثیر روش استاد- شاگردی مبتنی برآموزش چند رسانه ای بر مقدار انگیزش و پیشرفت تحصیلی', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 7(26), pp. 1-17.
عمادی, سیدرسول, یکتا, سمیه. تأثیر روش استاد- شاگردی مبتنی برآموزش چند رسانه ای بر مقدار انگیزش و پیشرفت تحصیلی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1395; 7(26): 1-17.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب