قریشی, منا, منشئی, غلامرضا, نادی, محمد علی, سعیدیان, نرگس. (1395). اثر بخشی مدل بومی یادگیری الکترونیکی بر خود راهبری در یادگیری دانشجویان. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 7(24), 55-70.
منا قریشی; غلامرضا منشئی; محمد علی نادی; نرگس سعیدیان. "اثر بخشی مدل بومی یادگیری الکترونیکی بر خود راهبری در یادگیری دانشجویان". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 7, 24, 1395, 55-70.
قریشی, منا, منشئی, غلامرضا, نادی, محمد علی, سعیدیان, نرگس. (1395). 'اثر بخشی مدل بومی یادگیری الکترونیکی بر خود راهبری در یادگیری دانشجویان', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 7(24), pp. 55-70.
قریشی, منا, منشئی, غلامرضا, نادی, محمد علی, سعیدیان, نرگس. اثر بخشی مدل بومی یادگیری الکترونیکی بر خود راهبری در یادگیری دانشجویان. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1395; 7(24): 55-70.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب