بهاری, جعفر, فراهانی, بنفشه, بهاری, شهلا, بذله, مرجان, بهاری, حامد. (1395). تأثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مصرف کننده و وفاداری به برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های پنج ستاره شهر تبریز). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 7(26), 174-193.
جعفر بهاری; بنفشه فراهانی; شهلا بهاری; مرجان بذله; حامد بهاری. "تأثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مصرف کننده و وفاداری به برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های پنج ستاره شهر تبریز)". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 7, 26, 1395, 174-193.
بهاری, جعفر, فراهانی, بنفشه, بهاری, شهلا, بذله, مرجان, بهاری, حامد. (1395). 'تأثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مصرف کننده و وفاداری به برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های پنج ستاره شهر تبریز)', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 7(26), pp. 174-193.
بهاری, جعفر, فراهانی, بنفشه, بهاری, شهلا, بذله, مرجان, بهاری, حامد. تأثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مصرف کننده و وفاداری به برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های پنج ستاره شهر تبریز). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1395; 7(26): 174-193.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب