اسمعیل پور, بنفشه, آل یاسین, سید علی. (1395). اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نشانگان سندرم روده تحریک‌پذیر. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 7(26), 105-120.
بنفشه اسمعیل پور; سید علی آل یاسین. "اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نشانگان سندرم روده تحریک‌پذیر". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 7, 26, 1395, 105-120.
اسمعیل پور, بنفشه, آل یاسین, سید علی. (1395). 'اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نشانگان سندرم روده تحریک‌پذیر', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 7(26), pp. 105-120.
اسمعیل پور, بنفشه, آل یاسین, سید علی. اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نشانگان سندرم روده تحریک‌پذیر. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1395; 7(26): 105-120.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب