گل دهان, آیسودا, کریمی, فریبا, نادی, محمد علی, هادیان شیرازی, عبدالرسول. (1396). ارائه مدل فرهنگ مشتری‌مداری مبتنی بر آموزه‌های اسلام در آموزش و پرورش کشور. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 8(30), 31-54.
آیسودا گل دهان; فریبا کریمی; محمد علی نادی; عبدالرسول هادیان شیرازی. "ارائه مدل فرهنگ مشتری‌مداری مبتنی بر آموزه‌های اسلام در آموزش و پرورش کشور". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 8, 30, 1396, 31-54.
گل دهان, آیسودا, کریمی, فریبا, نادی, محمد علی, هادیان شیرازی, عبدالرسول. (1396). 'ارائه مدل فرهنگ مشتری‌مداری مبتنی بر آموزه‌های اسلام در آموزش و پرورش کشور', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 8(30), pp. 31-54.
گل دهان, آیسودا, کریمی, فریبا, نادی, محمد علی, هادیان شیرازی, عبدالرسول. ارائه مدل فرهنگ مشتری‌مداری مبتنی بر آموزه‌های اسلام در آموزش و پرورش کشور. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1396; 8(30): 31-54.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب