بهمئی, سمیه, عنایتی, ترانه. (1396). ابعاد و مؤلفه‌های اثر گذار در کیفیّت خدمات آموزش عالی از دیدگاه مشتریان داخلی و خارجی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 8(31), 101-126.
سمیه بهمئی; ترانه عنایتی. "ابعاد و مؤلفه‌های اثر گذار در کیفیّت خدمات آموزش عالی از دیدگاه مشتریان داخلی و خارجی". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 8, 31, 1396, 101-126.
بهمئی, سمیه, عنایتی, ترانه. (1396). 'ابعاد و مؤلفه‌های اثر گذار در کیفیّت خدمات آموزش عالی از دیدگاه مشتریان داخلی و خارجی', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 8(31), pp. 101-126.
بهمئی, سمیه, عنایتی, ترانه. ابعاد و مؤلفه‌های اثر گذار در کیفیّت خدمات آموزش عالی از دیدگاه مشتریان داخلی و خارجی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1396; 8(31): 101-126.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب